نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1393 - 17:54   |   کد مطلب: 14947
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: کمیته امداد ملایر رتبه اول استان در دریافت زکات و تعمیرات مسکن و تامین مسکن برای مددجویان کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علیرضا ابراهیمی در آیین افتتاح اولین شعبه  موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س)  استان همدان با عرض تسلیت فرا رسیدن این سوگواری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: با راه اندازی این موسسه خیریه شاهد خدمات ارزشمند و خوب این موسسه در مناطق محروم خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به بازدید از دفاتر این موسسه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شعبات این موسسه در مناطق محروم ورزقان و سیستان و بلوچستان خدمات ارزشمندی به نیازمندان و ایتام ارائه می‌دهند.

وی افرزود: افتتاح شعبه این خیریه در ملایر بسیار اثر بخش بوده و باعث یک هم افزایی هر چه بیشتر بین خیرین شده و هر چه بهتر می‌توان از خیرین ملایر استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: مردم ملایر مردمانی خیر و نیکوکار بوده و در طول سال خیرین ملایر همواره کمک‌های شایانی به محرومین می‌کنند.

وی افزود: کمیته امداد ملایردر سه چهار سال اخیر همواره رتبه اول استان در پرداخت زکات را داشته و همچنین در تعمیرات مسکن و تامین مسکن برای افراد تحت پوشش در سال 93 رتبه برتر استان را کسب کرده است.

ابراهیمی به برگزاری همایش ملایری‌های مقیم همدان در فروردین ماه اشاره کرد و بیان کرد: از ظرفیت و افراد این مجمع می‌توان برای کمک هر چه بیشتر به محرومین و نیازمندان استفاده کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ملایر در این مراسم با اشاره به خدمات کمیته امداد ملایر به لفراد محروم عنوان کرد: بیش از 7 هزار و 821 خانواده شامل 15 هزار و 452 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر هستد.

وی افزود: از تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد ملایر 59 درصد ساکن روستا و 41 درصد ساکن شهر هستند که این امر نشان دهنده توجه هر چه بیشتر به محرومین در روتا است.

کولیوند مهمترین هدف کمیته امداد را توانمند سازی و آموزش اشتغال دانست و بیان کرد: در راستای توانمندسازی و آموزش اشتغال مددجویان کمیته امداد ملایر بیش از چهار و نیم میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان واگذار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار