1. مهر 1403 - 11:10   |   کد مطلب: 33778
همزمان با آغاز تحصیلی جدید؛
طنین زنگ مهر و مقاومت در ملایر
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید جشن بازگشایی مدارس و به زنگ‌مقاومت و بازگشایی مدارس در هنرستان آیت‌الله انواری به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛هم‌زمان با آغاز فصل جدید علم و تحصیل و بازگشایی مدارس مراسم ویژه این روز در ملایر به صدا درآمد.
این مراسم با حضور فرماندار ملایر و جمعی از مدیران در هنرستان دخترانه آیت‌الله انواری همدانی برگزار شد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش ملایر در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش دانش‌آموزان در آینده کشور تصریح کرد: جایگاه آینده‌ساز دانش‌آموزان بر کسی پوشیده نیست و نقش هر محصل برای ایران اثرگذار است.
اکبر فراهانی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه مهر و بازگشایی مدارس تصریح کرد: امسال بیش از ۴۱ دانش‌آموز در مدارس تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۲۸۸ مدرسه در ملایر میزبان دانش‌آموزان است، تصریح کرد: مدرسه کانون همه فضیلت‌ها، محور رشد و بالندگی و زمینه‌ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.
سرپرست اداره آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز نیز امسال جشن ورود به کلاس اول و آغاز مسیر سوادآموزی را جشن گرفتند.
وی به اجرای پروژه مهر با شعار «مهر با هم، یکصدا ایران قوی، مدرسه قوی» اشاره کرد و گفت: این طرح در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس ملایر اجرایی شد.
فراهانی با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در این مراسم تصریح کرد: تمام تلاش دبیران و فرهنگیان آماده‌سازی شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان است.
در پایان این مراسم چندین نهال در مدرسه آیت‌الله انواری همدانی غرس شد.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار