نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1401 - 11:49   |   کد مطلب: 31156
نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان شهرستان ملایر امروز(چهارشنبه) و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان(همدان) با حضور جمعی از مسئولان محلی و هنرمندان در محل سرای فرهنگ و هنر این شهر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: دراین نمایشگاه که دهم تیرماه دایر است، تعداد ۸۳ اثر با موضوع طبیعت، پُرتره و آثار کودکانه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت الاسلام «طالب ترکاشوند» افزود: این نمایشگاه نقاشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۱۷ عصر تا ۲۰ شب آماده حضور و بازدید علاقه‌مندان است.

به گفته وی، آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان ملایر نیز عصر امروز و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه تلاش ما ایجاد فضایی شاد، بانشاط و مفرح برای کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: هنرمندان ملایری در این جشنواره خوش درخشیدند.

 

وی گفت: در این راستا نمایش «یک روز بخصوص» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی حبیبی» از ملایر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به اجرا در می‌آید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار