فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

6. آبان 1394 - 1:23   |   کد مطلب: 16967
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در گفت‌وگو با ملایری ها خبر داد:
میزبانی 50 شهر و روستای استان همدان از کاروان شهدای گمنام
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور گفت: شش شهید گمنام کاروان عاشوراییان امام عصر(عج)با عبور از 50 شهر و روستا در استان همدان در شهرهای ملایر، همدان، گل‌تپه و فیروزان به خاک سپرده می‌شوند.

محمدجواد زمردیان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تشییع شش شهید گمنام در استان همدان اظهار داشت: کاروان عاشوراییان امام عصر(عج) شامل شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهار نقطه از استان همدان به خاک سپرده می‌شوند.

وی با اشاره به شهرهای خاک‌سپاری شهدای گمنام در استان همدان اظهار داشت: این شش شهید با عبور از 50 شهر و روستا در استان همدان در شهرهای ملایر، همدان، گل‌تپه و فیروزان به خاک سپرده می‌شوند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور با اشاره به سن و محل شهادت این شش شهید والامقام اظهار کرد: سن این شش شهید گمنام 16، 18، 23، 24 و 27 سال بوده که در مناطق عملیاتی بدر، خیبر، جزیره مجنون، شلمچه و کربلای 5 به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: شهید گمنام 16 ساله در حوزه امام علی(ع) ملایر، شهید گمنام 18 ساله در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، دو شهید 23 ساله در شهر گل‌تپه و شهدای 24 و 27 ساله در پارک کشاورز شهر فیروزان نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

زمردیان با اشاره به حضور چندباره شهدا در ایام محرم در همدان عنوان کرد: محرم امسال با بوی شهدا در استان همدان و با حضور حبیب سپاه اسلام سردار همدانی و شهدای مدافع همدان شروع شد و مردم در استقبال از این شهدا حضوری بی‌نظیر داشتند.

وی با اشاره به مهم‌ترین پیام‌های این شهدا بیان کرد: آرامش، عزت و امنیت امروز کشور ما مدیون خون ریخته شده این شهدا بوده و آرامش و عزت مهم‌ترین پیام این شهدا برای ما است.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور با اشاره به خاک‌سپاری 130 شهید گمنام در 40 نقطه استان همدان افزود: با حضور این شش شهید در استان تعداد شهدای گمنام استان به 136 شهید در 44 نقطه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به 39 درخواست دیگر برای خاک‌سپاری شهدای گمنام در استان همدان افزود: 39 محل دیگر در استان همدان درخواست خاک‌سپاری شهدای گمنام را دارند که از این تعداد 7 درخواست مربوط به شهرستان ملایر است.

زمردیان افزود: شهر سامن و ازندریان از اولویت‌های خاک‌سپاری شهدای گمنام در شهرستان ملایر بوده و با مهیا شدن شرایط خاک‌سپاری شهدای گمنام شاهد حضور شهدای گمنام در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار