نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1394 - 8:05   |   کد مطلب: 16000
وزارت کشور عربستان اعلام کرد در حمله نیروهای ارتش یمن به یک موضع نظامی مرزی در «ظهران» ۴ نظامی سعودی کشته و ۸ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم، وزارت کشورعربستان اعلام کرد نیروهای ارتش یمن موضع نظامی مرزی «علیب» در ظهران را با بیش از 20 خمپاره هدف قرار دادند که در جریان آن 4 نظامی عربستانی کشته و 8 نفر نیز مجروح شدند.

تصاویری که رسانه‌های سعودی از این حمله منتشر کرده‌اند

در اثر این حمله یک انبار سلاح و یک خودروی نظامی به آتش کشیده شد.

این در حالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن 12 راکت را به «الخوبه» و «جیزان» شلیک و برق این منطقه را قطع کردند.

کنترل بر چند منطقه در استان لحج در شمال عدن

ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور نیروهای وابسته به عربستان را از مناطق مقیبره و بیت عیاض و مثلث الشظیف بیرون راندند و پیشروی خود را از راه الاسلوم به سمت منطقه غربی الحوطه مرکز لحج ادامه دادند.

اما در استان أبین واقع در شرق عدن نیروهای ارتش و کمیته‌های یمنی به نیروهای داعش و مزدوران دشمن که در مواضعی که به تازگی در منطقه لودر ایجاد کرده  و مستقر شده بودند، خسارت های جانی و مالی وارد آوردند.

حمله جنگند های عربستان به نقاط مختلف یمن

از سوی دیگر عربستان و آمریکا سد قدیمی و منطقه «الاشراف» و نیز چند نقطه دیگر در «مأرب» ر ا هدف حملات هوایی قرار دادند.

علاوه بر این در استان «الحج» پایگاه «العند» هدف قرار گرفت و منطقه «لودر» از توابع استان «ابین» نیز بمباران شد.

در صعده نیز بمباران یک منزل مسکونی در منطقه «الازد» از توابع «رازح» موجب جان باختن 4 شهروند یمنی و مجروح شدن 5 نفر دیگر شد.

از عصر روز گذشته تا ظهر روز جمعه حدود 30 موشک به نقاط مختلف این استان شلیک شده است.

«حضر موت» نیز از این حملات در امان نماند و حمله تروریست های القاعده به دو نقطه نظامی در «وادی السر» چند شهید و مجروح بر جا گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار