نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. خرداد 1394 - 10:25   |   کد مطلب: 15551
دبیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: پس از رحلت امام خمینی(ره) دو مسئله حضور گسترده مردم در مراسم تشییع امام خمینی(ره) و انتخاب به موقع رهبری توسط مجلس خبرگان انقلاب را به آرامش رساند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله مقتدایی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در مسجد جامع ملایر با تسلست فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: با اعلام رحلت امام خمینی(ره) در غروب روز 14 خرداد سراسر جهان اسلام را غم و ماتم فرا گرفت.

وی گفت: در اواخر عمر گرامی امام خمیی(ره) بسیاری از دشمنان اسلام و انقلاب تبلیغات وسیعی کرده بودند که انقلاب بعد از امام(ره) دوام نخواهد آورد و از بین خواهد رفت.

دبیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: پس ار رحلت امام خمینی(ره) دو مسئله حضور گسترده مردم در مراسم تشییع امام خمینی(ره) و انتخاب به موقع رهبری توسط مجلس خبرگان انقلاب را به آرامش رساند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به حضور چند ده میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع امام خمینی(ره) تصریح کرد: پس از ارتحال امام مردم از سرتاسر ایران برای وداع با امام به مصلی بزرگ تهران آمدند و با رهبر کبیر خود وداع کردند.

مقدایی گفت:  حضور پرشور و میلیونی مردم ایران از هنگام ارتحال ملکوتی امام تا هنگام تشییع ایشان باعث شد ا دشمنان بدانند که مردم هرگز انقلاب و امام خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره ه اقدام به موقع مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبری عنوان کرد: امام خمینی(ره) با دید بازی که داشتند دستور تشکیل مجلس خبرگان را دادند تا انقلاب از چالش‌های احتمالی به دور باشد.

دبیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: پس از رحلت امام خمینی(ره) و پس از تشکیل مجلس شوای اسامی و قرائت وصیت نامه رهبر انقلاب اعضای مجلس خبرگان رهبری تشکیل جلسه داده و پس از مشورت و برگزاری انتخابات مقام معظم رهبری را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند.

وی گفت: مجلس خبرگان با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب بهترین و شایسته ترین فرد  و تنها ترین فردی که از لحاظ پایه‌های علمی، تقوی، مدیریت و توان اداره سیاسی داشت را برای رهبری انتخاب کردند.

مقتدایی با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: بیشتری نیاز امروز کشور ما با توجه به مسائل موجود در جهان اسلام و ظهور داعش و تکویری‌ها همین همدلی و همزبانی است که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب کرده اند.

وی شعار امسال را مایه اقتدار نظام انست و بیان کرد: گاهی در کشور انتقادات و نقدهایی وحود دارد و این نقدها باید دلسوزانه بوده و از نباید باعث ایجاد اختلاف در کشور شود.

دبیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به تولد یگانه می عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) عنوان کرد:خداوند در قرآن کریم به مومنان وعده است که وارثان روی زمین خواهند بود و این وعده قطعا محقق خواهد شد.

وی با اشاره به آیات وروایاتی درباره ظهور امام زمان(عج) بیان کرد: وعده خدا به طور قطع محقق شده و روزی که مومنان وارث زمین می شوند خواهد رسید.

مقتدایی با اشاره به وظیفه مومنان و منتظران در عصر غیبت عنوان کرد: افضل عبادات در روزگار غیبت انتظار فرج بوده و مومنان همانگونه که در میلا امام زمان شادی می کنند برای فرج نیزمنتظر واقعی باشند.

وی با اشاره به پیدایش افرادی که به دروغ خود را منتسب به ارتباط امام زمان(عج) می کنند گفت: طبق احادیث هیچ کس جز خود خدا از زمان ظهور خبر ندارد و کسانی که وقت فرج را تعیین می کنند از دروغگویان هستنئد.

دبیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: منتظر واقعی امام زمان باید از گناه و معصیت دوری کند و و دامن خود را به گناهان آلوده نکند.

انتهای پیام/گ    

دیدگاه شما

آخرین اخبار