پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

22. ارديبهشت 1394 - 17:38   |   کد مطلب: 15399
افسرکشتی اعزامی ایران به یمن گفت: در این سفر علاوه بر خدمه کشتی، ۴۵ نفر پزشک و خبرنگار از شبکه های داخلی و بین المللی حضور دارند.

به گزارش ملایری ها، ملوان "مصلحی" یکی از افسران حاضر در کشتی نجات که اصالتا خوزستانی است در گفتگوی اختصاصی بارهیاب نیوز اظهار کرد : کشتی "ایران شاهد” پیش از این در جنگ ۳۳ روزه غزه، برای کمک به مردم مظلوم غزه محموله از غذا و دارو را حمل کرده بود که این کشتی برای دومین بار کمک های انسان دوستانه مردم ایران را برای مردم مظلوم یمن حمل می کند که امیدواریم با موفقیت انجام شود.

ملوان "رضا مصلحی” گفت: در این سفر علاوه بر خدمه کشتی، ۴۵ نفر پزشک و خبرنگار از شبکه های داخلی و بین المللی حضور دارند.

وی با اشاره به نقشه های دریانوردی و پیش بینی هوا گفت: با توجه به شکل گیری گردباد در دریا ممکن است رسیدن به یمن با تاخیری کوتاه مواجه شود.

افسر دوم کشتی نجات ایران، گفت: پیش بینی ما این است که یک هفته تا خلیج عدن و از آنجا تا یمن سه روز بطول انجامد که در نهایت امیدواریم پس از ۱۰ روز در "بندر حدیده” یمن پهلو گرفته و این محموله کمک های انسان دوستانه به مردم نیازمند و مظلوم یمن برسد.

وی ادامه داد: کشتی نجات ایران پیام آور انسانیت و هم نوع دوستی با ۲ هزار و ۵۰۰ تن مواد غذایی، لوازم امدادی، وسایل پزشکی و دارو با وجود همه تهدیدات به سمت مردم مظلوم و نیازمند به کمک یمن حرکت کرده است.

مصلحی با اشاره به خطرات احتمالی برای این کشته گفت: با توجه به استقرار ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تنگه باب المندب و خلیج عدن، قرار است، این ناوگروه، کشتی نجات ایران را تا یمن اسکورت و حمایت کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار