نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1393 - 14:25   |   کد مطلب: 14937
در آیین اختتامیه جشنواره خوشنویسی باباطاهر؛
هنرمند ملایری "مهدی غفوری" نفر اول رشته نستعلیق استان معرفی شد
مهدی غفوری هنرمند خوشنویس ملایری در آیین اختتامیه دومین جشنواره خوشنویسی استانی «باباطاهر» به عنوان نفر اول رشته نستعلیق معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مهدی غفوری هنرمند خوشنویس ملایری  در آیین اختتامیه دومین جشنواره خوشنویسی استانی «باباطاهر» به عنوان نفر اول رشته نستعلیق معرفی شد.

در آیین این اختتامیه پس از  قرائت بیانیه هیئت داوران توسط استاد صندوق آبادی، نفرات برتر این جشنواره معرفی گردید که در میان آنها مهدی غفوری از هنرمندان خوشنویس شهرستان ملایر به عنوان  در رشته نستعلیق به مقام اول دست پیدا کرد.

این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رغابتی و در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و گرایش های نوین بر پا شده بود .

در مراسم پایانی آن اساتید و هنرمندان برتر خوشنویسی کشور همچون استاد غلامحسین امیرخانی، استاد جلیل رسولی، استاد صندوق آبادی، استاد حیدری، استاد شیرازی و استاد عبدالرضایی حضور داشتند و از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره مهدی غفوری هنرمند خوشنویس ملایری مقام نخست رشته نستعلیق را به خود اختصاص داد و به وی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عنوان  نفر اول رشته نستعلیق اعطا گردید.

مهدی غفوری  از سال 1374 فعالیت خود را در این رشته هنری آغاز نموده و در حال حاضر با دارا بودن مدرک استادی، مسئولیت انجمن خوشنویسان شهرستان ملایر را بر عهده دارد.

 این جشنواره دهم اسفند ماه جاری در مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار