نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آبان 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 23953
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛
برگزاری مراسم شب اربعین با حضور 160 مبلغ در ملایر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: هم‌زمان با شب اربعین 160 مبلغ در شهرستان به ذکر فضائل و مناقب سرور و سالار شهیدان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های ویژه اربعین سرور و سالار شهیدان در ملایر اظهار داشت: به مناسب این روز مراسم دسته روی عزاداری مردم ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه هیجدهم آبان مصادف با اربعین حسینی ساعت ده صبح از مقابل دفتر امام‌جمعه به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر  به برگزاری همایش زینبیون اشاره و بیان کرد: این همایش با حضور بانوان و با سخنرانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی به برگزاری پیاده‌روی اربعین به یاد شهید ابراهیم‌خانی خبر داد و بیان کرد: این همایش نیز در روز اربعین از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام گروسی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی اربعین از میدان آزادگان به سمت بهشت هاجر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم شب اربعین در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: مراسم شب اربعین در سراسر مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر  گفت: هم‌زمان با شب اربعین 160 مبلغ در شهرستان به ذکر فضائل و مناقب سرور و سالار شهیدان می‌پردازند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار