نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. شهريور 1396 - 10:11   |   کد مطلب: 23362
رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: با توجه به تجهیزات و بستر فراهم شده در ساختمان خاتم الانبیاء دانشکده پیراپزشکی ملایر آمادگی پذیرش دانشجو را دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهمن ماه  سال گذشته ،وزیر بهداشت  درمان و آموزش پزشکی به ملایر سفر کرد و یکی از رهاوردهای این سفر موافقت با تاسیس دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد ملایر بود.

دانشگاه آزاد ملایر پس از دریافت موافقت نامه تاسیس دانشکده پیراپزشکی در محل ساختمان خاتم الانبیاء اقدامات لازم برای تجهیز و ایجاد بستر برای پذیرش دانشجو را فراهم کرد.
با پیگیری های انجام شده اکنون درخواست پذیرش دانشجو در چهار رشته پیراپزشکی داده شده و در صورت موافقت شاهد راه اندازی رشته های پیراپزشکی در ملایر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه آزاد ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات انجام شده در این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بیان کرد: پس از دریافت موافقت نامه ها ی اولیه اقدامات لازم برای ایجاد بستری مناسب برای پدیرش دانشجو انجام شد.
عباس ملک حسینی گفت: کارهای فراوانی در این مدت یک سال انجام شده است و فقط حدود ده هزار متر مربع فضای آموزشی دارد که نیاز به محوطه سازی می باشد.
وی افزود: تمامی آزمایشگاهای  علوم پایه مربوط به رشته های علوم پزشکی کاملا تجهیز شده است و تمامی تجهیزاتی که برای رشته های پرستاری، اتاق عمل و  پیراپزشکی نیاز بوده فراهم شده است.
رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: زیر بنای این دانشکده حدود 7 هزار متر مربع است که بیش از 5 میلیارد تومان از هشت سال پیش تا کنون در این مکان هزینه شده است.
وی گفت: ما درخواست های لازم را برای پذیرش دانشجو به وزارتخانه داده و منتظر تایید آنها هستیم.
ملک حسینی افزود: این دانشگاه درخواست تاسیس 4 رشته  کارشناسی اتاق عمل، کارشناسی پرستاری، کارشناسی هوشبری و مهندسی بهداشت محیط را ارائه کرده و در صورت موافقت از مهرماه دانشجو پذیرش می شود.
گفتنی است؛ معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به ملایر از محل دانشکده پیراپزشکی بازدید کرد.
وی در این بازدید با اشاره به کمبود نیروی پرستار از بخش غیردولتی خواستار ورود به بحث آموزش آکادمیک پرستاری شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار