نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. شهريور 1394 - 16:31   |   کد مطلب: 16672
کمین موفق نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) برای عناصر داعش در غرب شهر مهم «بیجی» به کشته شدن حداقل ۲۰ تروریست منجر شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل ازفارس، حملات دو هفته اخیر عناصر تروریستی داعش از شمال و شمال شرق شهرستان بیجی به اشغال مجدد بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی شهرستان منجر شد.

سه‌شنبه شب گروهی از عناصر تروریستی داعش که در شهرک «چینی» واقع در غرب شهرستان بیجی محاصره هستند، قصد داشتند با استفاده از مشغولیت نیروهای عراقی و تمرکز بر بخش مرکزی و شمالی بیجی، شبانه  به مناطق غربی بیجی نفوذ کنند.

نیروهای اطلاعات تیپ «اهل حق» و گردان «سیدالشهداء» از زیرمجموعه‌های «بسیج مردمی» (الحشد الشعبی) از این عملیات مطلع شدند و در زمان مناسب در مناطق جنوبی و شمالی شرق شهرک کمین کردند و اجازه خروج تروریست‌ها از شهرک را دادند اما بعد از دور شدن تروریست‌ها از شهرک، کمین را اجرا و حملات خود را از شمال و جنوب علیه تروریست‌ها آغاز کردند.

همزمان با حملات نیروهای بسیج مردمی، درگیری چند ساعته با تروریست‌های داعش ایجاد شد که در نهایت نیروهای عراقی موفق شدند بیش از 20 تن از تروریست‌ها را کشته و تعدادی از آنان را زخمی و اسیر کنند.

شهرک چینیدر غرب شهرستان بیجی در استان صلاح‌الدین واقع شده که آلوده به تروریست‌های داعش است اما نیروهای عراقی طی چند ماه گذشته در عملیات‌های متعدد موفق به محاصر کامل این منطقه شدند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار