نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. خرداد 1394 - 19:35   |   کد مطلب: 15666
فرماندار ملایر خبرداد:
تخصیص 59 درصدی بودجه ملایر در سال 93
فرماندار ملایر گفت: کل بودجه مصوب شده شهرستان ملایر از تمامی منابع در سال 93، 56 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است که تاکنون 59.8 درصد از این میزان به شهرستان تخصیص یافته است که از میانگین استان بالاتر است.

به گزارش ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی  شهرستان ملایر با بیان اینکه ملایر در سال 93 در جذب اعتبارات یکی از شهرستان‌های برتر و فعال استان بوده است، اظهار داشت: در سال 93، 289 پروژه در شهرستان فعال بوده است.

 وی افزود: کل بودجه مصوب شده شهرستان ملایر از تمامی منابع در سال 93، 56 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است که تاکنون 59.8 درصد از این میزان به شهرستان تخصیص یافته است که از میانگین استان بالاتر است.

 آزادبخت همچنین با اشاره به پروژ‌ه‌های اساسی مورد نیاز شهرستان گفت: شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید به انقلاب هدیه کرده است و پس از مرکز استان شهرستان اول استان است و به اندازه گستردگی‌اش مشکلات گسترده‌ای نیز دارد.

 وی با بیان اینکه داشتن کنار‌گذر یکی از نیازهای شهرستان است،گفت: همچنین پروژه‌های نیمه تمام زیادی در ملایر وجود دارد که کلیدی هستند مانند سدکلان که خط انتقال آن تقریبا آماده شده ولی تصفیه‌خانه و ایستگاه پمپاژ آن باید ساخته شود.

 آزادبخت افزود: یکی دیگر از پروژه‌های اساسی طرح دو بانده شدن محور سامن - بروجرد است که شاهراهی بسیار مهم است اما به سبب اینکه این راه دوبانده نیست،شاهد حوادث و تصادفات ناگواری در این محور هستیم.

 مسئول پی‌گیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری نیز در این جلسه با بیان اینکه دکتر روحانی سفرهای استانی را با عنوان کاروان تدبیر و امید در سراسر کشور آغاز کرده است، گفت: رئیس‌جمهور تا کنون به 19 استان کشور سفر کرده است.

وحید سلطانی با بیان اینکه زمان دقیقی برای سفر رئیس‌جمهور به استان مشخص نشده است، افزود: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه سفرهای استانی با سیاست دولت‌های گذشته متفاوت است.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد زیادی پروژه که به اتمام نرسیده است و همچنین با توجه به کمبود اعتبارات، تعداد مشخصی پروژه برای هر سفر در نظر گرفته می‌شود که به عنوان مصوبات سفر ریاست جمهوری در دستور کار قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی ملایر نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال 93 کل اعتبارات استان 298 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 171 میلیارد تومان معادل 57.9 درصد تخصیص داده شده که سهم ملایر از تخصیص اعبتارات دو درصد بالاتر از میانگین استانی است.

 ایرج کریمی افزود: از 56 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار مصوب ملایر در سال گذشته 34 میلیارد تومان معادل 59.87 درصد به این شهرستان تخصیص یافته است.

منبع: تسنیم

 انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما

آخرین اخبار