فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

6. خرداد 1394 - 18:33   |   کد مطلب: 15498
مسابقات ویلچررانی قهرمانی استان همدان در یکی از خیابان‌های پر تردد ملایر بدون بسته شدن خیابان برگزار شد.آیا نمی شد در حین برگزاری این مسابقه برای پنج دقیقه خیابان را مسدود کرد؟

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،  مسابقات ویلچررانی جانبازان  قهرمانی استان همدان به همت اداره بنیاد شهید ملایر و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان ملایر در این شهر برگزار شد.

در این مسابقات 13 نفر از جانبازان استان همدان شرکت کرده بودند اما نکته قابل توجه برگزاری این مسابقات برگزاری در یکی از خیابان‌های شلوغ  و پرتردد ملایر بود.

مسابقات ویلچررانی جانبازان قهرمانی استان همدان از میدان استقلال تا میدان آزادگان ملایر که یکی از خیابان‌های ورودی شهر و از پرترددتری خیابان‌ها ملایر بوده برگزار شد که جای تعجب دارد.

در حین برگزاری این مسابقه بیش تر از پنج دقیقه به طول نینجامید ماشین‌های زیادی از لابه لای مسابقه دهندگان حرکت می کردد که برای این ورزشکاران خطرناک بود.

با توجه به اینکه مسئولین برگزاری مسابقات با ماشین‌های نیروی انتظامی، هلال احمر و تاکسیرانی از پشت مسابقه دهندگان حرکت می کردند اما پس از گذشتن مسیر کوتاهی خیابان مملو از ماشین شد.

حال اینجا جای سوال است که نمی شد مسابقات را در یکی از خیابان‌های خلوت تر برگزار کرد یا اینکه برای پنج دقیقه به دلیل رزش والای جانبازان خیابان را مسدود کرد تا مسابقه تمام شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار