نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. فروردين 1394 - 19:31   |   کد مطلب: 15130
معاون عمرانی فرماندار ملایر گفت: موضوع مهم در آغاز طرح پروژه غیر هم سطح میدان انقلاب در نظر گرفتن شرایط اولیه، مشکل ترافیکی و الزاماتی است که در زمان ساخت روگذرها باید پیش‌بینی شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، صحبت‌اله نجفی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه به زودی عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب آغاز می‌شود، اظهار داشت: موضوع مهم در نظر گرفتن شرایط اولیه، مشکل ترافیکی و الزاماتی است که در زمان ساخت روگذرها باید پیش‌بینی شود.

وی افزود: باید پیش از شروع عملیات مشکلاتی را که امکان دارد با آن مواجه شد مورد بررسی قرار داده و راهکار ارائه داد.

معاون عمرانی فرماندار ملایر با بیان اینکه مسائل طرح پیش‌بینی شده است و در مرحله اول (شش ماهه اول اجرای طرح) دستگاه‌های اجرایی کمتر درگیر هستند، تصریح کرد: در مرحله دوم علی‌رغم کارهای انجام شده دقت نظرکافی لحاظ شود چرا که ممکن است زمان انجام کار دچار تغییرات در کنترل ترافیک شویم.

وی خواستار بررسی دقیق طرح در زمان اجرا و همکاری و هماهنگی با ادارات خدمات‌رسان شد و افزود: پیش از انجام پروژه باید جهت رفع مغایرت‌ها تلاش کرد و با فرصت بیشتر مطالعات دقیق‌تر انجام داد تا دچار مشکل نشویم

مدیر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب ملایر نیز در این جلسه با بیان اینکه این تقاطع شامل دو فاز است، گفت: در فاز اول دو روگذر چپ‌گرد و در فاز دوم زیرگذری در نظر گرفته شده است که برای 20 سال آینده شهر در صورت نیاز انجام شود به عبارتی با محاسبات انجام شده پیش‌بینی 20 سال آینده را نیز انجام داده‌ایم.

علی کلهر با بیان اینکه در مراحل مطالعاتی فاز یک و 2 نقشه‌برداری پروژه‌ها برعهده شهرداری بوده است، گفت: بررسی‌ها درخصوص قرار گرفتن اتصالاتی نظیر گاز، آب، برق، فیبر نوری و غیره در مسیر پروژه صورت گرفت و با ادارات مربوطه جلساتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: طبق محاسبات باید از عوارض زیرسطح، معارض داشته باشیم و در حال حاضر نیز خطوط برق 24 ولتی در مسیر وجود دارد که شاید مشکل‌ساز باشد که با شرکت توزیع برق در حال برطرف کردن مشکل هستیم.

کلهر با اشاره به اینکه مراحل اداری پروژه انجام شده است، اظهار داشت: پیش‌نویس قرارداد پروژه در اختیار معاونت فرمانداری قرار گرفته است و باید تا 26 فروردین ماه تجیهز کارگاه انجام شده و محاسبه نقشه ترافیک عملیات آغاز شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار