نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. تير 1398 - 15:39   |   کد مطلب: 27009
به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان ملایر
طرح غنی‌سازی اوقات فراغت "صعود" در ملایر آغاز به کارکرد
آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت "صعود" با حضور 200 دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، امام‌جمعه ملایر در این آیین با اشاره به مهم‌ترین پیشرفت دلایل و موانع رشد انسان اظهار داشت: طرح تابستانی برای این است که انسان لوازم رشد را احیا و موانع را کنار برند.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری بهترین الگو برای انسان را قران عکسانی که قرآن از آن‌ها یاد می‌کند دانست و بیان کرد: یکی از کسانی که قرآن مثال زده است همسر فرعون است که با توجه به همسر فرعون بودن به موسی(ع) ایمان آورد و مشکلات زیادی در این راه داشت.

وی به گرفتاری‌ها و مشکلات در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: در زندگی مشکلات زیادی است و مشکلات در ذات دنیاست و نمی‌شود آن را از دنیا گرفت و دنیا پیچیده شده با سختی‌ها است.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد:مشکلات دنیا را نباید به اسم اسلام و انقلاب اسلامی نوشت چراکه اگر این‌گونه باشیم بی‌دین می‌شویم و مشکلات جزء جدایی‌ناپذیر از دنیاست.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ملایر نیز در این آیین عنوان کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت "صعود" برای دانش آموزان منتخب مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه شهرستان ملایر است.

سید علیرضا رسولی افزود:دانش آموزان جهت عضویت در مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان ملایر پس از گذراندن مرحله مصاحبه حضوری در مجموعه انتخاب‌شده‌اند.



وی با اشاره به سوابق اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و تاریخ تشکیل این مجموعه تصریح کرد: اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانش آموزان'، ازجمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب در سال 1358 در ایران و به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد.اساسنامه این اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید



مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ملایر گفت: عمده فعالیت‌های این مجموعه توسط دانش آموزان و در محیط مدرسه در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی آشنا کردن دانش‌آموزان بافرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی و تزکیه روحی و وارستگی اخلاقی دانش آموزان و شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی و تحقق کمالات انسانی را مهم‌ترین اهداف این مجموعه عنوان کرد.



رسولی بیان کرد:این برنامه جهت آشنایی دانش آموزان جدیدالورود در سال 98 در مجموعه اتحادیه است.

وی افزود: در این طرح برنامه‌هایی همچون آموزش‌های تخصصی کامپیوتری با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای ، برگزاری رده‌های تقویتی درسی برای پایه‌های مختلف تحصیلی (دور اول و دوم متوسطه)، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای تشکیلاتی و معرفتی شهرستانی استانی و کشوری در نظر گرفته‌شده است.

است .

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار