نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. فروردين 1396 - 12:25   |   کد مطلب: 22066
انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری به‌عنوان امام‌جمعه و وداع آیت‌الله فاضلیان با نماز جمعه ملایر پس از 35 سال را شاید بتوان از مهم‌ترین اخبار شهریورماه و سال 95 در ملایر دانست.

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار و رویدادهای متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری به‌عنوان امام‌جمعه و وداع آیت‌الله فاضلیان با نماز جمعه ملایر پس از 35 سال را شاید بتوان از مهم‌ترین اخبار شهریورماه و سال 95 در ملایر دانست.

جمعه 5 شهریورماه 95 آخرین نماز جمعه ملایر به امامت آیت‌الله سید رضا فاضلیان برگزار شد. وی خطبه‌هایی وداع گونه با مردم ملایر داشت.

وداع آیت الله فاضلیان با مردم ملایر/حجت الاسلام برقراری به مدت سه سال امام جمعه ملایر شد

آیت‌الله فاضلیان که از دی‌ماه سال 1360 با حکم رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) عهده‌داری امامت جمعه شهر ملایر بود و آخرین نماز جمعه شهر ملایر به امامت آیت‌الله فاضلیان با حضور گسترده مردم در مصلا حضرت ابوالفضل (ع) در تاریخ 5 شهریورماه برگزار شد.

126 پروژه در هفته دولت در ملایر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

در هفته دولت سال گذشته 126 پروژه بااعتبار 108 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد که افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح بهشت هاجر، افتتاح 120 واحد مسکن شرکت گاز، افتتاح نخستین سمن سرای غرب کشور و افتتاح کارخانه سورت و بسته‌بندی تعاونی باغداران را می‌توان از مهم‌ترین این طرح‌ها نام برد.

 

بازگشایی کارخانه آرد ملایر پس از پنج سال تعطیلی

یکی دیگر از اخبار مهم در شهریورماه 95 بازگشایی کارخانه آرد ملایر پس از پنج سال تعطیلی در راستای تحقق شعار سال بود.

این کارخانه در سال 90 و با توجه به مشکلات فراوان از خط تولید خارج‌شده و تعطیل‌شده بود که در سال 94 و با تجهیز و نوسازی وسایل کارخانه توسط سهامداران و بااعتبار 40 میلیارد ریال آورده سهامداران این کارخانه در سال 95 بازگشایی شد.

با بازگشایی این کارخانه برای 25 نفر به‌صورت مستقیم و 15 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شد.

بیست هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان در ملایر آغاز به کار کرد

بیست هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان صبح دوشنبه 22 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر با حضور هنرمندان سراسر استان آغاز به کارکرد.

این جشنواره به مدت چهار روز در ملایر برگزارشده که در پایان نمایش «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان به‌عنوان بهترین نمایش انتخاب شد.

پیکار بسکتبالیست‌های دسته 3 دانشگاه آزاد اسلامی در ملایر

مسابقات قهرمانی دسته سه بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در سالن 16 آذر دانشگاه آزاد ملایر با حضور 11 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

در فینال این رقابت‌ها تیم واحد علوم و تحقیقات با برتری 65 بر 40 در برابر تیم بوشهر در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم نجف آباد با برتری 69 بر 41 در دیدار رده‌بندی جایگاه سوم مسابقات را به دست آورد.

جشنواره خوشه برتر به روایت تصویر

چهارمین جشنواره ملی خوشه برتر با حضور بیش از 350 باغدار شهریورماه 95 در ملایر برگزار شد.

این جشنواره با حضور باغدارانی از استان‌های همدان، قزوین، مرکزی و زنجان و باهدف ایجاد شورونشاط در بین کشاورزان و باغداران برگزار شد.

در پایان این جشنواره خوشه‌ای به وزن سه کیلوگرم به‌عنوان خوشه برتر معرفی شد.

 

انتخاب حجت‌الاسلام قبادی به‌عنوان رئیس اوقاف ملایر، سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس میراث فرهنگی به ملایر و برگزاری جشن شکوفه‌ها در آخرین روز شهریورماه از دیگر اخبار ملایر در این ماه بود.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار