پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

1. شهريور 1395 - 12:55   |   کد مطلب: 19870
فرماندار ملایر گفت: در هفته دولت 126 پروژه بااعتبار 108میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه  ملایر با اشاره به برنامه‌های شهرستان ملایر در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته 110 پروژه افتتاح که 73 پروژه آن شهرستانی و بااعتبار 54 میلیارد تومان و 37 پروژه روستایی  نیز توسط دهیاری‌ها بااعتبار 4 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی 16 پروژه بااعتبار 505 میلیارد ریال در هفته دولت در ملایر بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه BOT ملایر بااعتبار 40 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار ملایر  با اشاره به حضور استاندار همدان در ملایر بیان کرد: استاندار همدان در اولین روز از هفته دولت به ملایر سفرکرده و افتتاح پروژه‌های شهرستان ملایر با حضور استاندار برگزار می‌شود.

رضایی گفت: پل تقاطع راه‌آهن ملایر در اولین روز از هفته دولت بااعتبار پنج میلیارد و 350 میلیون ریال با حضور استاندار افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح و شروع عملیات اجرایی 15 پروژه گازرسانی و دیدار مردمی در سینما فرهنگیان از دیگر برنامه‌های استاندار در ملایر است.

رضایی گفت: سه تن از معاونان استاندار نیز در سه روز از هفته دولت به ملایر سفرکرده و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های ملایر با حضور آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در ملایر بیان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه به ملایر سفرکرده و نشست ستاد بازآفرینی شهری باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی  بخصوص در حاشیه شهرها با حضور ایزدی معاون راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مسعود سلطانی فر در ملایر بیان کرد: در سفر معاون رئیس‌جمهور به ملایر از آثار تاریخی ملایر در تپه نوشیجان و شهر زیرزمینی سامن و خانه منصوری بازدید می‌شود.

وی گفت: در راستای معرفی ملایر به‌عنوان شهر منبت کشور و جهان در سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به ملایر از کارگاهی تولید منبت در ملایر بازدید می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری جشن گندم در ملایر بیان کرد: جشن برداشت گندم در روز جمعه در روستای شریف‌آباد ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نتایج همایش سرمایه‌گذاری برگزارشده در ملایر بیان کرد: رونق اقتصادی از اهداف اصلی دولت بوده که در این راستا رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار ملایر گفت: سرمایه‌گذاری جدید هم از دیگر اهداف برای رونق اقتصادی بوده که در همین راستا همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با محوریت شهرداری  در ملایر برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این همایش 5پنج تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ملایر انجام‌شده که عقد تفاهم‌نامه با شرکت مجد امین تهران برای حضور 5 سرمایه‌گذار در ملایر اولین تفاهم‌نامه از این همایش بود.

رضایی افزود: تفاهم‌نامه پردازش پسماند و تولید برش با شرکت نگین فام سبز، تفاهم‌نامه خشکبار  و بسته‌بندی با شرکت پویان نوین رفسنجان، جذب گردشگر با نیک پرداز کیش و تفاهم‌نامه معدن و بازیافت زباله به اتاق بازرگانی ایران  هند ماحصل این همایش تاکنون است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار