نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. فروردين 1396 - 10:18   |   کد مطلب: 22087
مهم‌ترین رویدادی که در آذرماه 95 می‌توان به آن اشاره کرد وضعیت نامناسب مرکز شهر پس از حفاری‌ها بوده که باعث اعتراض فراوان مردم و کسبه مرکز شهر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

اجتماع بزرگ بسیجبان ملایر/رهبرا همه آماده ایم

به مناسبت پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در سالن الغدیر ملایر برگزار شد. در این اجتماع با حضور اقشار مختلف بسیج و با سخنرانی سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران برگزار شد.

فرماندار ملایر: 88 هزار خانوار در ملایر سرشماری شدند

با پایان سرشماری نفوس مسکن فرماندار ملایر در آیین تجلیل از مسئولان و مأموران سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ملایر از سرشماری 88 هزار خانوار ملایری خبر داد.

معاون رئیس‌جمهور در ملایر خبر داد: افزایش 70 درصدی بودجه حمل‌ونقل ریلی کشور در سال 96

در روز 18 آذرماه محمدباقر نوبخت به ملایر سفر کرد و از راه‌آهن ملایر بازدید کرد و در این سفر از افزایش 70 درصدی بودجه ریلی کشور در سال 96 خبر داد.

برپایی نماز جمعه در شهر جوکار/ حجت‌الاسلام امیدی اولین امام‌جمعه جوکار شد

در 19 آذرماه برای اولین بار نماز جمعه در شهر جوکار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا امیدی به مدت 3 سال به‌عنوان اولین امام‌جمعه شهر جوکار معرفی شد.

بنیاد صیانت از نهاد خانواده در ملایر افتتاح شد

در 21 آذرماه این بنیاد در راستای مقابله با آسیب‌های خانواده و پیشگیری از طلاق افتتاح شد.

طاهره حق‌طلب هم در این آیین با اشاره به اهم فعالیت‌های این بنیاد بیان کرد: بنیاد صیانت از نهاد خانواده ملایر در سه بخش آموزشی، مشاوره‌ای و پژوهشی فعالیت می‌کند.

مسئول بنیاد صیانت از نهاد خانواده ملایر گفت:  در بخش آموزشی کارگاه‌های آموزشی با موضوع اصلی  آسیب‌های ناشی از طلاق با حضور خانم‌های در حین طلاق و خانم‌های مطلقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخش پژوه در این بنیاد بیان کرد: در بخش پژوهشی نیز درباره زنان آسیب‌دیده از طلاق پروژه‌اش مای لازم  انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش مشاوره‌ای هم  ارائه مشاوره‌های خانوادگی، اجتماعی، جنسی، خشونت‌ها و مسائل مربوط به خانم‌های آسیب مشاوره داده می‌شود. استفاده می‌کنیم.

حق‌طلب با اشاره به استفاده از کلیه مشاوران سطح شهر برای این بنیاد تصریح کرد: در این مرکز از کلیه مشاوران سطح شهر استفاده کرده  و از مشاوران سطح دانشگاه به‌صورت تخصصی و از مشاوران بهزیستی، آموزش  پرورش حوزه‌های علمیه و علوم پزشکی استفاده می‌شود.

اوضاع نابسامان مرکز شهر ملایر!چه کسی پاسخگو است؟

مهم‌ترین رویدادی که در آذرماه می‌توان به آن اشاره کرد وضعیت نامناسب مرکز شهر پس از حفاری‌ها بود که باعث اعتراض فراوان مردم و کسبه مرکز شهر شد.

قرار داشتن بیشتر خدمات موردنیاز شهروندان در این خیابان‌ها و از همه مهم‌تر قرار داشت مراکز درمانی شهر ملایر در پارک چمران و با توجه به تردد زیاد مردم اوضاع بد این خیابان‌ها را دوچندان کرده بود.

اجرای عملیات فاضلاب کشی باعث بسته شدن دور پارک چمران و خیابان شهید طلوعی شده و همین امر باعث ترافیک دائمی در میدان امام خمینی (ره) که قلب رفت‌وآمد شهر بوده و خیابان فخریه شد.

برگزاری چهارمین دوره سازه‌های ماکارونی در دانشگاه آزاد ملایر، آغاز ساخت پد بالگرد بیمارستان امام حسین (ع)، برگزاری مسابقات مچ اندازی غرب کشور و برگزاری تجمع لبیک یا رسول‌الله از دیگر رویدادهای خبری مهم در این ماه بود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار