نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1395 - 13:34   |   کد مطلب: 21005
فرماندار ملایر گفت: در این دوره از سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ملایر 88 هزار خانوار در شهرستان سرشماری شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در آیین تجلیل از مسئولان و مأموران سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ملایر اظهار داشت: در سرشماری نفوس و مسکن 81 نفر آمارگیر در سطح شهرستان فعالیت داشتند.

وی افزود: این افراد با هماهنگی 14 گروه کارشناسی شامل هشت گروه شهری و شش گروه روستایی فعالیت‌های مربوط به آمارگیری نفوس و مسکن ملایر را در مدت 35 روز به انجام رساندند.

فرماندار ملایر با اشاره به نتایج اولیه سرشماری نفوس و مسکن ملایر بیان کرد: در این دوره از سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ملایر 88 هزار خانوار در شهرستان سرشماری شدند.

وی افزود: جمعیت این خانوارهای سرشماری شده در حدود 282 هزار نفر بوده است که با توجه با آمار سال 90 جمعیت شهرستان رشد داشته است.

رضایی گفت: بر اساس آمارهای اولیه افزایش جمعیت ملایر در این دوره نزدیک به پنج هزار نفر بوده است که بعد از تحلیل نهایی آمار و بررسی مسائل علمی و تخصصی  نتایج به‌صورت رسمی و نهایی اعلام خواهد شد.

وی تأکید کرد: این آمار باید با آمار دوره قبلی سرشماری نفوس و مسکن  مقایسه شده تا  برنامه‌ریزی‌های استانی و شهرستانی در حوزه‌های مختلف انجام شود.

فرماندار ملایر با تقدیر از تمامی کسانی که در این دوره از سرشماری حضورداشته‌اند بیان کرد: آمار نهایی با  و نتایج نهایی پس از بازشماری‌های موردنیاز و برنامه‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار