نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1399 - 10:38   |   کد مطلب: 28383
خیرین مسجد فاطمه الزهرا ملایر در مرکز نیکوکاری مهر مهدوی در ایام ماه رمضان 6 هزار پرس غذا آماده و در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛  رنگ و بوی ماه رمضان امسال قدری با سال‌های گذشته متفاوت شده است و با توجه به شیوع کرونا مساجد کشور در این روزهای معنوی تعطیل هستند و اعمال عبادی در آن‌ها برگزار نمی‌شود.
شیوع  کرونا باعث متضرر شدن بسیاری از مشاغل شد و با توجه به پیام رهبری بسیاری از خیرین در مساجد با شعار مسجد تعطیل نیست به کمک افراد زیان‌دیده شتافتند.
مسجد فاطمه الزهرا(س) ملایر یکی از این مساجد است که در ایام شیوع کرونا فعالیت آنان تعطیل نشده و علاوه بر تهیه بیش از هزار بسته معیشتی در شب‌های ماه رمضان غذای گرم پخت می‌کنند و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد چهاردولی روحانی مسجد فاطمه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: در این مسجد مرکز نیکوکاری مهر مهدوی فعالیت داشته و در طی ایام مختلف سال کارهای خیر انجام می‌گیرد.
وی افزود: مجموعه فرهنگی مسجد فاطمه الزهرا(س)  به همراه بسیجیان این مسجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا صحنه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری خلق کردند.
حجت‌الاسلام چهاردولی بابیان اینکه در این ایام همدلی در بیان مردم موج می‌زد، تصریح کرد:  از ابتدای شیوع این بیماری  به همت خیران این مسجد و در لبیک به پیام رهبری تاکنون هزار بسته غذایی تهیه و توزیع‌شده است.
وی  ارزش هر یک از بسته‌های غذایی را  250 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها  در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.
حجت‌الاسلام چهاردولی با اشاره به اقدامات این مسجد در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به مناسبت این ماه مبارک اطعام دهی در بین نیازمندان و خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.
وی به توزیع 6 هزار پرس غذای گرم در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از ابتدای این ماه هر شب 200 پرس غذای گرم  توزیع می‌شود.
گفتنی است؛ هرچند در ایام ماه رمضان مسجد تعطیل‌شده است اما خیران در مساجد مشغول فعالیت هستند و به  کمک نیازمندان شتافته‌اند و جلوه زیبای دیگری از اسلام و کار خیر را نشان می‌دهند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار