نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1399 - 8:27   |   کد مطلب: 28652
حسن غیاثوند طی حکمی از سوی هیئت کبدی استان به عنوان ریاست این هیئت در ملایر انتصاب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هیئت های ورزشی تشکلی در هر رشته ورزشی در شهرستان و استان است که در راستای هماهنگی، ارتقاء، استعدادیابی و مسائل مختلف آن رشته ورزشی تشکیل می شود.

عدم به کارگیری گیری فردی آشنا به همان رشته ورزشی در ریاست هیئت های ورزشی از جمله مسائلی است که همواره در بین ورزشکاران مطرح بوده است.

یک بار دیگر یکی این اتفاق در ملایر رخ داد  یکی از اساتید رشته ورزشی تکواندو به عنوان رئیس هیئت کبدی شهرستان ملایر منتصب شد و حسن غیاثوند طی حکمی از سوی هیئت کبدی استان به عنوان ریاست این هیئت در ملایر انتصاب شد.

جدا از سابقه ورزشی و مدیریتی  حسن غیاثوند  در بانکداری و تکواندو همواره اینگونه انتصابات به دلیل عدم کارگیری فردی ازهمان رشته ورزشی در صدر هیئت مورد انتقاد بوده است.

بر اساس اعلام مسئولین ورزش کبدی استان ملایر در گذشته وضعیت مطلوبی را رشته کبدی داشته  است و  باید به گذشته درخشان خود برسد که توسعه زیرساخت های ورزشی لازمه پیشرفت رشته کبدی در ملایر است.

کبدی که در ایران بیشتر به نام "زو" شناخته می شود از دیرباز در بین ایرانیان دارای محبوبیت بالایی بوده است و قهرمانی تیم های باانوان و آقایان ایران در مسابقات آسیایی اندونزی توجه باعث توجه بیشتر علاقمندان به این رشته شد.

کبدی کاران ملایری نیز بخصوص در بخش بانوان دارای سوابق متعددی هستند که امید است حضور یک مربی با سابقه ورزشی هر چند از غیر خود این رشته در صدر هیئت ورزش کبدی  باعث بازگشت دوران خوش این ورزش در ملایر شود.

محمد گل محمدی

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار