3. مهر 1403 - 8:36   |   کد مطلب: 33782
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛سرهنگ علی اصغر فارسی  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مکاتب و انقلاب‌ها با رهبران آنها شناخته می‌شوند و بدون نام پرآوازه آنان، ناشناخته می‌مانند اگر اسلام بدون پیامبر(ص) ناشناخته است انقلاب اسلامی نیز بی نام امام خمینی(ره) ناشناخته است و نه در داخل و نه در جهان فروعی ندارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در دوره تاریخی خود از پیدایش تا پیروزی و از استقرار نظام جدید تا پشت سرگذاشتن تجاوز رژیم بعث و دوران دفاع مقدس مرهون مبانی اندیشگی، دیدگاه‌ها، تدابیر، تصمیمات و رهبری امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: امام خمینی(ره) با تلفیق آموزه‌های وحیانی و الگوهای تجربه شده تاریخ اسلام توانست گفتمان هویتی اسلام انقلابی را در عرصه‌های نبرد و در مقابل نظام سلطه جهانی به معرض نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس جوانان و آحاد مردم ایران با تمام سختی‌ها از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، و این دفاع جانانه موجب شد که ایران با اتکا بر توانایی‌های بومی و تجربه بشری و با رشادت و شهادت طلبی فرزندان خود، حيات جدیدی را آغاز کرده و تولد ایران جدید را نوید دهد.

فارسی با اشاره به برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملایر به همت بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج افزود: از جمله این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه اسوه با هدف ارائه دستاوردها موفق به منظور بهره‌مندی دیگر پایگاه‌ها است که شاخصه‌هایی چون مساجد فعال، قرارگاه‌های محله‌های فعال در تراز انقلاب و عملکرد مفید و مؤثر ملاک انتخاب آنها بوده است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه از عملکرد پایگاه مقاومت متشکل از پایگاه‌های خواهر و برادر و اقشار بسیج از تاریخ ۲ مهرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: تمام پایگاه‌ها و اقشار بسیج شرکت کننده در نمایشگاه اسوه در بخش‌های مختلف عملکردی، دارا بودن مساجد اثرگذار و نقش آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه‌های محله فعال مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: برگزاری رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه، خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مختلف و متنوع و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار