نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1400 - 22:14   |   کد مطلب: 29920
همزمان با فرا رسیدن هفته خبرنگار با انعقاد تفام نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و خانه مطبوعات استان خدمات ویژه پزشکی به خبرنگاران به مدت یکسال ارائه می شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان روز یکشنبه در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات این استان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اعلام اسامی خبرنگاران استان برای ‌واکسیناسیون از سوی خانه مطبوعات صورت گیرد.

رشید حیدری‌مقدم افزود: فهرستی از اسامی و مشخصات خبرنگاران به تفکیک شهرستان ها زیر نظر خانه مطبوعات تهیه شود و نماینده تام‌الاختیاری از خانه مطبوعات در روز واکسیناسیون در محل تزریق واکسن حضور داشته باشد.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه به منظور تعامل خوب با دانشگاه و مدیریت فضای استان در شرایط بروز کرونا افزود: در شرایطی که وجود اخبار غیرمعمول و غیرواقعی بخشی از توان دانشگاه‌های علوم پزشکی را گرفته است چالش خاصی با رسانه‌های استان همدان نداشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه اطلاعات حوزه بهداشت و درمان امانتی نزد مسئولان است گفت: اطلاعات مربوط به کرونا به طور شفاف گزارش شده و در این مدت فضای این استان از نظر ابتلا به کرونا متعادل بوده و در چهار موج سهمگین پیشین کارنامه خوبی داشته ایم.

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به پیش رو بودن ۱۷ مرداد و هفته خبرنگار اعلام کردند برای برگزاری هرگونه برنامه امسال نیز مانند گذشته تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار