نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. خرداد 1399 - 8:50   |   کد مطلب: 28524
احسان غفاری گفت: شهرداری ازندریان در راستای تجهیز ماشین آلات عمرانی یک دستگاه کمپرسی جفت محور 10 چرخ دو کابین خریداری کرد.

احسان غفاری عضو شورای اسلامی شهر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها ازندریان اظهار گرد:  شهرداری ازندریان در راستای تجهیز ماشین آلات عمرانی یک دستگاه کمپرسی  خرداری کرد که این خودرو با  مصوبه اعضای شورای شهر از سازمان همیاری و شهرداری های کشور  و در راستای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهر خریداری شد.

وی افزود: : این خودرو ستنگین با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرداری و ما بقی آن از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان  با اشاره به اینکه ازندریان به عنوان دومین شهر پر جمعیت شهرستان ملایر و یازدهمین شهر پر جمعیت استان همدان بعد از مراکز شهرستان های استان به شمار می رود ،بیان کرد: ازندریان تنها شهری است که با جمعیتی در حدود بیست هزار نفر در کشور که توانسته کمپرسی 10 چرخ جفت محور جذب کند که این اقدام نقطه عطفی برای شهر ازندریان است.

وی به کمبود ماشین آلاتی از قبیل گریدر ، لودر و افزایش ماشین های حمل زباله اشاره کرد و بر لزوم تجهیز شدن شهرداری ازندریان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان تأکید کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار