نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. ارديبهشت 1399 - 13:01   |   کد مطلب: 28428
وزیر بهداشت از آغاز ورزش‌های انفرادی در کشور خبر داد و گفت: در این خصوص برای تمرین‌های لیگ‌ها امروز تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی محدود اماکن مذهبی و مساجد سراسر کشور در شب‌های قدر گفت: همکاران من ایراداتی بر این موضوع از روز اول داشتند و نهایتا جلساتی گذاشتیم و پروتکل هایی برای شهرهای سفید و غیر سفید در سراسر کشور تعیین کردیم و سعی کردیم این ایرادات را مرتفع کنیم.

وی افزود: مردم ما رو سفید کردند و با عظمت و انضباط و با اصول و رعایت پروتکل بهداشتی این مراسم را برگزار کردند. من همکارانم را به سطح شهر و استان فرستاده بودم تا بررسی کنند و گزارش دهند، در گزارششان به جز یک مورد در یکی از شهرستانها، مراسم با حداکثر رعایت اصول برگزار شده است.

وزیر بهداشت همچنین از آغاز ورزش‌های انفرادی در کشور خبر داد و گفت: ما امروز نامه‌ای را به وزارت ورزش و جوانان می فرستیم تا در شهرهای غیر قرمز و حتی نسبتاً پر خطر و یا با خطرهای متوسط ورزش‌های انفرادی برگزار شود. برای تمرین‌های لیگ‌ها امروز تصمیم‌گیری می‌کنیم و همچنین در خصوص وضعیت رستورانها و برخی کسب و کارها جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا در خردادماه آن عزیزان نیز به کسب و کار خود برسند./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار