نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1399 - 8:58   |   کد مطلب: 28065
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک ۱۲۰ میلیون تومانی این اداره به مدیریت بهداشت و‌ درمان ملایر برای پیشگیری از کرونا خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی انجام شده تمام بقاع متبرکه ملایر بسته شده و در ایام نوروز نیز هیچ برنامه‌ای در آنها نداریم.

وی افزود: توجه به شرایط و نیاز جامعه با اخذ مجوز از سازمان اوقاف در راستای نیت واقف، این مجموعه کمک‌های بهداشتی خود را به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ارائه کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۴ هزار ماسک به بیمارستان امام حسین (ع) برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد گفت: این  تعداد غیر از مبلغ کمکی به بهداشت و درمان ملایر بوده است.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از محل عواید موقوفه مرحوم سیف‌الدوله در اقدامی موثر، خداپسندانه و به‌جا با هماهنگی مسئولان شهرستان طی دو مرحله کمک‌های خود را به حوزه بهداشت و درمان ملایر داشته است.

جعفری افزود: این اداره ۱۲۰ میلیون تومان با محوریت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری از انتشار کرونا در قالب اقلام بهداشتی و پیشگیرانه  شامل (لباس مخصوص، مواد ضدعفونی، ماسک و...) مساعدت داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار