نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1399 - 8:57   |   کد مطلب: 28064
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ‏ناوگان آتش نشانی خبر داد و گفت: چهار دستگاه خودروی نیمه سنگین آمیکو به صورت شاسی ‏در سال ۹۷ خریداری شد تا با هدف سرعت عمل بخشیدن به نیازهای ۱۲۵، به ناوگان خودرویی و ‏عملیاتی و امدادی سازمان افزوده شود.‏

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستائی در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه افزود: به تازگی یکی از این خودروها تجهیز و آماده به کار شده است و به منظور مأموریت های عملیاتی به ناوگان خودرویی آتش نشانی اضافه شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که پیرو همین اقدام هرچه زودتر سه خودروی دیگر تجهیز و آماده شود تا بتوانیم با سرعت عمل و کیفیت بیشتر به شهروندان خدمات ارائه دهیم.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی روزانه در شهر توسط پرسنل سازمان آتش نشانی اشاره و اظهار کرد: از ۲۷ اسفندماه ۹۸ تاکنون به صورت روزانه و شیفتی پرسنل آتش نشانی ملایر نسبت به ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر با هدف کنترل و مبازه با شیوع بیماری کرونا اقدام می کنند.

روستائی خاطرنشان کرد: بر حسب دستور شهردار و تدابیر امنیتی و اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی ملایر، اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و خیابان ها به منظور پیشگیری از گسترش کروناویروس به صورت روزانه و متوالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار