نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1398 - 10:32   |   کد مطلب: 28028
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 350 هزار عدد دستکش و 7500 عدد ماسک احتکار شده به ارزش سه ميليارد ريال در ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، سرهنگ "محمد باقر سلگي " با اعلام اين خبر ، افزود: بدنبال ابراز نارضايتي شهروندان از عدم توزيع اقلام بهداشتي در مراکز توزيع اين اقلام و در راستاي برخورد جدي و قانوني با محتکران کالاهاي بهداشتي در ايامي که همراه با شيوع بيماري کرونا در جامعه بوده با انجام چندين روز کار اطلاعاتي دقيق و منسجم توسط مامورين تلاشگر اداره نظارت بر اماکن عمومي ، کلانتري هاي 11 و 12 شهرستان ملاير و طي هماهنگي به عمل آمده با دادستان عمومي و انقلاب شهرستان  از تعدادي داروخانه و واحد صنفي متخلف و انبارهاي مربوطه به صورت غير مترقبه  بازرسي صورت گرفت .
اين مقام مسئول در ادامه سخنان خود ، افزود: در اين ماموريت با تلاش مجدانه مامورين ،  تعداد 350 هزار عدد دستکش ، 1000 عدد انواع ژل هاي ضد عفوني کننده ،  7500 عدد ماسک با برند هاي مختلف و خارجي  ، 500 ليتر محلول ضد عفوني کننده و 150 ليتر الکل طبي کشف و تعداد 5 مکان نيز در اين ارتباط پلمب و تعداد 5 نفر نيز دستگير شدند  .
سرهنگ سلگي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه ارزش کالاهاي احتکار شده حدود  3 ميليارد ريال برآورد شده است افزود: هر 5 متهم  به منظور برخورد قانوني با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، افزود:  با کساني که با نيازمندي‌هاي اقشار جامعه سوداگري مي‌کنند برخورد جدي خواهد شد خصوصاً در شرايطي که شاهد شيوع  ويروس کرونا و لزوم مقابله و پيشگيري همه جانبه با اين عامل بيماري زا هستيم .
وي ضمن تقدير از حمايت هاي بيدريغ و قاطعانه دادستان عمومي و انقلاب و اداره تعزيرات شهرستان گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته و ميداني دادستان عمومي و انقلاب ، اداره تعزيرات حکومتي در کنار حافظان نظم و امنيت شهرستان ، محصولات بهداشتي احتکار شده بلافاصله در شبکه توزيع براي عموم مردم  قرار گرفت .
سرهنگ سلگي در ادامه افزود : شهروندان فهيم و فرهيخته ملايري بدانند که خادمان مردم در نيروي انتظامي  شهرستان  با محتکران اقلام مورد نياز بهداشتي که در صورت ايجاد اختلال در روند توزيع آن ، سلامت مردم را به طور جدي در معرض خطر قرار خواهد داد ،  بشدت برخورد خواهند کرد.
اين مقام مسئول در پايان از هموطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک همچون احتکار يا فروش خارج از ضوابط محصولات بهداشتي و ضد عفوني کننده  به خصوص در شرايطي که مردم نياز به اين کالاها دارند بلافاصله مراتب را  با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار