نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1398 - 9:39   |   کد مطلب: 28026
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده فعلی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و نماینده منتخب مردم ملایردر مجلس یازدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ستاد انتخاباتی و دفتر ارتباطات مردمی خود را تبدیل به ستاد مبارزه با کرونا کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس از پایان انتخابات بحث کرونا در کشور به شدت مطرح شد  در این روزها مسئله اصلی کشور مقابله با این بیماری شده است.
از ابتدای اسفند ماه مدارس، دانشگاه ها و بسیاری از باشگاه های ورزشی در کشور تعطیل شدند و حتی مسابقات ورزش نیز لغو شدند.
در این روزها اخبار متعددی درباره این بیماری شنیده می شود و با توجه به سرعت شیوع آن دغدغه اصلی همه مسئولن و مردم در کشور مقابله با این ویروس شده است.
یکی از مباحث مطرح شده در فضای مجازی در راستای همین بیماری کمک کاندیداهای یازدهیم دوره مجلس شورای اسلامی و  تبدیل ستاد انتخاباتی آنان برای مقابله با کرونا بوده که نماینده منتخب ملایر بسیار سریع به این صحبت ها جامع عمل پوشاند.
نماینده منتخب مردم ملایر در یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: همزمان با ایام انتخابات بحث کرونا در کشور مطرح شد و در این روزها به مسئله یک کشور تبدیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه بیان کرد: بنا بود مراسم جشنی برای پیروزی بنده با عنوان "و حالا همدلی" برگزار شود که به دلیل شیوع این بیماری و حفظ  سلامتی مردم این برنامه لغو شد.
وی گفت: پس از مطرح شدن بحث مقابله با بیماری کرونا  کمیته جوانان ستاد اتخاباتی من برای کمک به همشهریان ملایری دست به کار شدند.
 نماینده منتخب مردم ملایر در یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی پیشگیری از بیماری کرونا را مهمترین هدف این اقدام عنوان کرد و گفت: با توجه به اقدامات خوب شبکه بهداشت و درمان ملایر و ومدیریت مناسب آنان با توجه به همه کمبودها جوانان ستاد بنده نیز به کمک مردم خواهند آمد.
وی به پیگیری و انجام اقدامات با وزارتخانه برای دریافت امکانات اشاره و بیان کرد: دفتر ارتباط با مردمی من در این ایام تبدیل  به خدمات رسانی برای مبارزه با بیماری کرونا می شود.
حجت الاسلام آزادی خواه افزود: امکانات تهیه  شده به زودی در ملایر بسته بندی و درب منازل همشهریان و افراد نیازمند توزیع می شود.
وی گفت: افرادی هم که می توانند ما را در این امر همراهی کنند می توانند با مراجعه به دفتر ارتباطات مردمی کمک های خود را اهدا کرده تا با یک روحیه بسیجی و جهادی کمکی به همشهریان داشته باشیم.
این اقدام نماینده فعلی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و نماینده منتخب مردم ملایردر مجلس یازدهم قابل تحسین است و امید است که با توجه به نگرانی های شدید مردمی و کمبودهایی که در بحث لوازم ضد عفونی، ماسک و دستکش وجود دارد افراد بیشتری پای کار بیاند تا با سربلندی از شرایط حساس کنونی خارج شویم.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما