نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1398 - 9:35   |   کد مطلب: 28018
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف یک کیلو هروئین و ۹۹۰ گرم مرفین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمد باقر سلگي، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  گفت: در راستاي مبارزه جدي با سوداگران مرگ و  توزيع کنندگان مواد مخدر صنعتي با انجام يک هفته کار اطلاعاتي توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ، يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در شهرستان ملاير که با خودرو اقدام به ترانزيت عمده مواد مخدر صنعتي مي کردند ، شناسائي شدند .

اين مقام مسئول افزود: بلافاصله طي هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي ، اين باند در حين انتقال يک محموله مواد مخدر صنعتي به وسيله يک دستگاه خودروي سواري قبل از ورود به شهرستان ملاير شناسائي و توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و با همکاري کلانتري "ازندريان" و پاسگاه انتظامي "جوکار" متوقف شد .

سرهنگ سلگي  افزود: پس از متوقف شدن خودرو و بازرسي به عمل آمده از آن ، مقدار يک کيلو گرم مواد مخدر هروئين و 990 گرم مواد مخدر هروئين کشف و تعداد دو نفر توزيع کننده مواد مخدر نيز دستگير که با تشکيل پرونده هر دو متهم تحويل مراجع قضائي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه با هشدار به توزيع کنندگان مواد مخدر، با اشاره به اينکه مواد مخدر امروز به عنوان سرپل ساير جرائم و دغدغه اصلي  مردم شريف ما  نيز محسوب مي شود  افزود: پليس ملاير با اشرافيت اطلاعاتي و اقتدار عملياتي در سطح شهرستان ملاير ، عزم جدي خود را براي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ در دستور کار قرار داده و اجازه فعاليت مجرمانه و مخرب باند هاي مرگ آور را در اين شهرستان نخواهد داد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما