نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1398 - 9:34   |   کد مطلب: 28017
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر از کاشت ۹۰ هزار اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی ده پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به هفته منابع طبعی و روز درختکاری اظهار کرد: شعار امسال «نهالکاری همگانی برای ایرانی سبز» است و برنامه‌ها از ۱۲ اسفند شروع شده و تا ۱۸ اسفندماه ادامه دارد.

وی از توزیع ۹۰ هزار اصله نهال در ملایر همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: این نهال‌ها شامل صنوبر، اقاقیا‌، توت‌، سنجد،‌ زبان گنجشک، سرو، کاج و افرا هستند که در بین ادارات، نهادها و اقشار مختلف مردم و در نقاط مختلف شهرستان کاشته می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای هفته منابع طبیعی در شهرستان تداریک دیده شده بود افزود: تعدادی از این برنامه‌ها به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا انجام نخواهد شد.‌

وی دیدار با قضات و روسای دادگستری شهرستان، دیدار با فرماندار و امام جمعه، شرکت در نماز جمعه در صورت برگزاری و... را از جمله برنامه‌های اداره منابع طبیعی ملایر در هفته منابع طبیعی دانست.

ده پهلوان در ادامه گفت: همزمان با هفته درختکاری یک‌هزار و ۱۰۰ اصله نهال نیز در گلزار  شهدا و بام ملایر به نام ۱۱۰۰ شهید ملایر غرس می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای  ترویج فرهنگ درختکاری  است خاطرنشان کرد: داشتن شهر و کشوری سبز باعث شادابی، ایجاد هوای پاک و روحیه شاداب در بین جامعه و مردم  می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما