نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. اسفند 1398 - 11:41   |   کد مطلب: 27986
فرماندار ملایر گفت: هر رأی امروز ما همچون یک موشک به سمت آمریکا، اسرائیل و عین الاسد است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر و قدرت الله ولدی فرماندار ملایر به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در شعبه 76 اخذ رأی شهرستان ملایر در حاضرشده و رأی خود را به صندوق انداختند.

فرماندار ملایر نیز با اشاره به حضور پر شور مردم ملایر از آغازین ساعت رأی‌گیری بیان کرد: هر رأی امروز ما همچون یک موشک به سمت آمریکا، اسرائیل و عین الاسد است.

قدرت الله ولدی با بیان اینکه 199 شعبه اخذ رأی در ملایر فعال است بیان کرد: در ملایر 232 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را لبیک به رهبری و نظام دانست و گفت: حضور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست است که همواره با هجمه‌های فراوان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم هستند.

فرماندار ملایر به حضور گسترده مردم در بزنگاه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در مراسم‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن و تشییع سردار سلیمانی حضور چشمگیر داشته و امروز نیز بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه  رأی اولی‌ها امروز در سرنوشت کشور شریک می‌شوند، گفت: مردم بر اساس معیارهای رهبری نماینده شایسته را انتخاب کنند تا بتواند گره گشای مشکلات کشور باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار