نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. اسفند 1398 - 11:34   |   کد مطلب: 27985
امام جمعه ملایر گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که باتقوا بوده و به معنای واقعی کلمه دشمن ستیز بوده و با علم و دانایی جامع قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را در رأس امور خود قرار دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر و قدرت الله ولدی فرماندار ملایر به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در شعبه 76 اخذ رأی شهرستان ملایر در حاضرشده و رأی خود را به صندوق انداختند.

امام جمعه ملایر پس از حضور در انتخابات در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور همگانی مردم در انتخابات بیان کرد: پس از پایان رأی‌گیری کسانی که اسمشان از صندوق بیرون آمده باید بدانند که مردم آنان را انتخاب کرده و آماده 4 سال خدمت گذاری باشند.

وی افزود: افراد منتخب  اتمام باید در طول 4 سال خدمت‌گزار صدیق مردم و جمهوری اسلامی ایران باشند و همواره به دنبال حق باشند.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه نمایندگان مردم باید در طول ۴ سال باید حق ملت و نظام اسلامی را در راس برنامه‌های خود قرار دهند بیان کرد:  نماینده‌های باید دشمن ستیز بوده و همراه  با مردم در مقابل دشمنان بایستند.

وی افزود: مردم افرادی را انتخاب کنند  که باتقوا بوده و به معنای واقعی کلمه دشمن ستیز بوده و با علم و دانایی جامع قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را در رأس امور خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار