نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. بهمن 1398 - 9:06   |   کد مطلب: 27975
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر:
هدف شورا معرفی چهره های انقلابی و تشکیل یک مجلس قوی است
حجت الاسلام و المسلمین احسان ترکاشوند با تاکید به حضور همه اقشار و جناح ها در انتخابات تاکید کرد: هدف ما حضور حداکثری در انتخابات و معرفی چهره های انقلابی و تشکیل یک مجلس قوی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر با اصحاب رسانه در مرکز مشاوره نور برگزار شد.
این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین احسان ترکاشوند رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شمس نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر، محمدقاسم عبدلی عضو هیئت رئیسه، علی مرتضی میرزایی دبیر و رضی مسئول فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر برگزار شد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر در این نشست با اشاره به نحوه به شکل گیری این شورا در ملایر بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر از 10 آبان سال 98 آغاز به کار کرد و در نخستین گردهمایی 700 نفر از افشار مختلف شهرستان دعوت شدند که با حضور 400 نفر از مدعوین  30 نفر اعضای مرکزی شورا انتخاب شدند.
حجت الاسلام و المسلمین احسان ترکاشوند با اشاره به برگزاری 60 جلسه مختلف از آغاز به کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر عنوان کرد: محور اصلی این جلسات انتخابات، سازوکارها، اهداف و برنامه های آتی شورا بوده است.
وی با بیان اینکه 10 جلسه فوق العاده نیز با داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: برای دومین مجمع سراسری هزار و 500 نفر دعوت شدند که 600 نفر حضور داشتند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر گفت:   29 نفر از داوطلبین برای انتخابات شناسایی شدند که 17 نفر ساز و کار شورا را قبول و تعهد نامه امضا کردند.
وی گفت: پس از برگزاری انتخابات در مجمع دوم در نهایت حجت الاسلام احد آزادی خوه و هادی بیگی نژاد به عنوان گزینه های نهایی این شورا انتخاب شدند و حجت الاسلام گرجی پور نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
حجت الاسلام ترکاشوند گفت: کسانی که با ساز و کار شورا همراه شدند تعهد کرده که در صورتی که جزء دو نفر اصلی نباشند از انتخابات کناره گیری کنند و انتظار ما از کسانی که این تعهد نامه را امضا کرده اند، همین است.
وی با بیان اینکه  شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر شعبه ای از شورای ائتلاف سراسری در کشور است، اظهار کرد: افراد و داوطلبینی که در مجمع حاضر شدند، دارای بینش بوده و با چشم باز ساز و کار مجمع را پذیرفته اند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر با تاکید به حضور همه اقشار و جناح ها در انتخابات تاکید کرد: هدف ما حضور حداکثری در انتخابات و معرفی چهره‌های انقلابی و تشکیل یک مجلس قوی است.
وی گفت: همانگونه که رهبری تاکید داشته‌اند مردم افراد مؤمن،  جهادی، با روحیه انقلابی و عدالت محور را انتخاب کنند  و هدف ما نیز در شورا معرفی چنین کاندیدایی است.
نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر نیز در این نشست تاکید کرد: ما به دنبال دو کاندیدای کارآمد بودیم و اساس کار شورا انقلابی بودن است.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شمس گفت: معیار انقلابی بودن 5 شاخصی است که رهبری بارها در سخنرانی های خود به آن اشاره داشته است.
وی تاکید کرد: ما در شورای ائتلاف انقلابیون در چارچوب اصولگرایی عمل نمی کنیم و ملاک ما انقلابی است و امروز دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی تمام شده است.
نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر با بیان اینکه این شورا برگفته از جمنا است بیان کرد: جمنا بسیار گسترده تر بود و 7 سال کار تشکیلاتی در شهرستان انجام شده است.
وی تاکید کرد: برای انقلابیون اصلاح طلب و اصولگرا تفاوتی ندارد و معیار فقط انقلابی بودن است و این معیارها با سخنان و بیانات رهبری عنوان شده است.
حجت الاسلام شمس تاکید کرد: نظر مجمع درباره کاندیداهای انخاب شده تغییر نمی کند و آقایان آزدی خواه و بیگی نژاد گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر هستند.
محمدقاسم عبدلی عضو هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ملایر نیز  در این نشست بیان کرد: رهبری و مردم  ارکان نظام هستند و در این سال ها دو جناح داشتیم که هر دو نتوانسته اند آنگونه که باید کار کنند.
وی تحقق خواسته های رهبری را از اهداف اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی و آگاه کردن مردم وظیفه اصلی در این شورا است.
عضوهیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی افزود: اگر این دو مسئله مورد توجه مردم قرار گیرد خود به خود نمایندگان صددرصد انقلابی انتخاب می شوند.
وی افزود: هدف اول ما بالا بردن آگاهی مردم و دوم فرستادن یک نماینده انقلابی برای تشکیل مجلسی قوی به مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار