نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. آذر 1398 - 9:19   |   کد مطلب: 27750
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات در سال جاری در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار نفر از خدمات زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند اظهار کرد: این خدمات در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری زکات در ملایر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ادامه داد: از این میزان زکات جمع‌آوری شده ۴۷۰ میلیون تومان زکات پروژه بوده و در روستاهای جمع‌آوری در همان روستا صرف ساختن غسالخانه و حسینیه شده است.

وی با بیان اینکه مابقی نیز شامل زکات محرومان و فطریه بوده است افزود: میزان زکات جمع‌آوری شده تاکنون نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

کرمی مقدم اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان ساخته شده که تا کنون ۴۰ واحد انجام شده و ۱۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی میزان هزینه این واحدها را نیز ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: تعداد ۱۶ واحد شهری نیز سهمیه امسال بوده که ۲۵ واحد خریداری شده و برای واحدهای شهری نیز بیش از یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر تعداد تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان را نیز ۲۸۷ مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: برای این تعداد ۴۳۰ میلیون تومان هزینه شده و تا پایان سال این تعداد واحدهای تعمیری بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار