نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1398 - 8:08   |   کد مطلب: 26968
عضو شورای شهر ازندریان خبر داد؛
رفع مشکلات برق در دو خیابان ازندریان
عضو شورای اسلامی‌شهر ازندریان از برطرف شدن مشکلات برق خیابان‌های شهید مطهری و شهید دستغیب خبر داد.

احسان غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به تراکم جمعیتی بسیار بالا و افت ولتاژ برق  و قطعی‌های پی‌در‌پی در کلیه فصول علی الخصوص در فصل زمستان در هر دو منطقه پر جمعیت  پیگیری این مشکل در اولویت کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل اداره برق جوکار برای رفع این مشکل بیان کرد:  در جهت افزایش قدرت ترانس برق و همچنین برطرف نمودن افت ولتاژ برق، تابلو برق و ترانس برق خیابان شهید مطهری با توجه به تراکم جمعیتی بسیار بالا تعویض ولتاژ برق دراین منطقه  از   250 آمپر به 315 آمپر افزایش یافت تا مشکلات چندین ساله این منطقه برطرف شود.

عضو شورای شهر ازندریان به اقدامات انجام شده در خیابان شهید دستغیب نیز اشاره و بیان کرد: برای رفع مشکل ضعیف بودن برق این بخش  و در راستای افزایش قدرت ترانس برق و بر طرف نمودن افت ولتاژ برق خیابان دستغیب  ولتاز برق  هم از  100 آمپر به 250 آمپر افزایش می یابد تا مشکلات این منطقه نیز برطرف شود.

غفاری  به نصب تابلو راهنمایی  در محور ملایر همدان اشاره کرد و گفت: با پیگیری شورای اسلامی شهر ازندریان تابلوی راهنمایی  توسط شهرداری ازندریان در محور همدان به ملایر نصب شده است.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار