نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آبان 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 23863
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه آمریکا ضدانسانی است، گفت: جوانان غیور ایران، دانش آموزان و دانشجویان همراه با سایر ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان ماه پاسخ یاوه گویی ها و سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را دادند.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان ملایری در میدان آزادگان این شهر، افزود: امروز جوانان و نوجوانان ایرانی بار دیگر در صحنه سیاسی حضور پیدا کرده و ثابت کردند که آمریکا همواره عبد سرسپرده شما خواهد بود.
وی با بیان اینکه انقلاب دوم ایران به تعبیر امام راحل(ره) مرهون و مدیون دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط رهبری و امام(ره) است، اظهار کرد: 13 آبان روز استکبار ستیزی، روز مقابله مردانه با آمریکایی ها است و روزی است که دانش آموزان و دانشجویان جاسوسان آمریکایی را دست بسته از این کشور بیرون کردند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در روز 13 آبان عظمت ملت ایران را فهمید و بصیرت و هوشیاری جوانان این کشور را دید، گفت: امروز این انقلاب مال شما جوانان غیور ایرانی است، شما دانش آموزان و دانشجویانی که در سنین جوانی برای همکلاسی های خود افتخار آفریدید.
حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه جوانان ایران در 13 آبان با قدرت پوشالی جهانیان مبارزه کردند، ادامه داد: شما به ملت های جهان ضد استکبار و ضد استبداد بودنتان را ثابت کردید.
وی با تاکید بر اینکه تمام مسئولانی که امروز در کشور سمتی دارند، مدیون رشادت های قشر دانش آموز و دانشجو هستند، افزود: اگر این رشادت ها و بصیرت جوانان ایران در 13 آبان نبود، ما نیز امروز همانند کشورهایی همچون عراق، افغانستان، سوریه و یمن دچار گرفتاری و ناامنی بودیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم مهمترین دلیل اثبات قدردانی مسئولان از این جوانان پرشور را حضور در راهپیمایی ها دانست و گفت: 13 آبان باید همه مسئولان در عرصه ضد استبکاری حضور داشته باشند و با حضورشان حقانیت ملت ایران و ضد استکباری خود را به آمریکا ثابت کنند.
حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل و توهین و جسارت به همه ملت ایران خاطرنشان کرد: چند سال منتظر بودیم از برجام توفیق و رونق اقتصادی حاصل شود، اما ترامپ این توافق را زیر پا گذاشت، توافقی که خودشان امضا کرده بودند.
وی بیان اینکه آمریکا با نقض برجام بدعهدی های خود را دوباره به جهان نشان داد، افزود: به تازگی زمزمه از سر گیری مذارکات جدید از سوی آمریکا شنیده می شود، مگر می شود در کشوری که دانش آموزان آن به بلوغ رسیده اند، مذاکرات را از سر گرفت، این خواب آشفته را آمریکا به گور خواهد بود.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت گفت: امروز دانش آموزان و دانشجویان ایران بار دیگر با مشت های گره کرده آماده باشند و بدانند منطقی که آمریکا به دنیا معرفی کرد، منطق خونریزی، کشتار و ضد انسانی است و ما با شعار مرگ بر آمریکا پاسخ آنها را خواهیم داد.
حجت الاسلام آزادی خواه تاکید کرد: ما با توسعه سیاسی مخالف نیستیم و اهل مراوده و تعامل با کشورهای جهان هستیم و نمی خواهیم دور کشورمان حصار بکشیم، البته با کشورهایی که انسانی فکر می کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که به کسی باج نمی دهند و همیشه در صحنه هستند، بیان کرد: شهید حججی ها که هم نسل شما بودند، در آنسوی مرزها خون دادند تا ناموس شیعه همیشه در تاریخ در امان بماند.
روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
مردم ملایر به همین مناسبت همراه با سراسر کشور مسیر میدان امام خمینی(ره) تا میدان آزادگان این شهر را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طی کردند و در پایان قطعنامه روز دانش آموز قرائت شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار