نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آبان 1396 - 13:13   |   کد مطلب: 23823
نماینده مردم ملایر در مجلس:
دولت دست از شعار بردارد و وارد عرصه عمل شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت هرچه سریعتر دست از شعار بردارد و وارد عرصه عمل شود، گفت: نباید قشر دانشجو را با شعار طبل تو‌خالی مشغول کرد.

 

به گزارش ملایری ها به نقل از تسنیم ؛حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه این باید باید‌های آقای رئیس جمهور دردی را دوا نمی‌کند اظهار داشت: آقای رییس جمهور 4 سال در دولت ‌گذشته باید ،باید گفتید و همه اشکالات دولت خود را به‌ گردن دولت‌ های قبل انداختند اما امروز که دولت جدید شروع شده دیگر این بایدها معنا ندارد و باید به شعار دادن پایان داده و وارد عمل شوند.

وی با اشاره به صحبت‌های رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی که برای دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باید متناسب با رشته تحصیلی آنها شغل ایجاد شود اظهار گفت: این باید‌های رئیس جمهور به خود ایشان برمی‌گردد چرا که رئیس جمهور  رئیس دولت است .

وی با بیان اینکه قطعا باید برای دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی متناسب با رشته تحصیلی شغل ایجاد شود تصریح کرد: رئیس دولت مجوزهای استخدام را باید صادر کند و همه امکانات دولت، منابع نفت، گاز ، پتروشیمی ، مالیات و غیره دست دولت است که از مردم اخذ می‌شود.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه آقای رییس جمهور  باید شغل را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی متناسب با رشته تحصیلی آنها ایجاد‌ کند گفت: نباید قشر دانشجو را با شعار طبل تو‌خالی مشغول کرد ، دانشجویان فرق شعار و عمل را می‌دانند و انتظارشان از رئیس جمهور این است که سریعا به پرونده شعار دادن پایان داده و وارد عمل شود و برای آنها شغل ایجاد ‌کنند نه اینکه دانشجویان را سر کار بگذارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار