نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. شهريور 1396 - 23:04   |   کد مطلب: 23521
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیش‌بینی‌ من این است که پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال پیروز می‌شود و حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ علی پروین در حاشیه جشن تولدش اظهار داشت: من متولد سوم مهر هستم، اما به‌دلیل اینکه این تاریخ با محرم تداخل دارد، بازیکنان و دوستانم زحمت کشیدند و جشنی را برای من زودتر گرفتند. امروز جشن تولد محمود خوردبین هم هست که به او هم تبریک می‌گویم. من وارد 71سالگی شدم.

وی در خصوص اینکه آیا از دوران کودکی‌اش و جشن‌ تولدهای گذشته نیز خاطره‌ دارد، گفت: الآن 7، 8 سال است که مد شده و برای من تولد می‌گیرند و قبل از آن این مسائل را نداشتیم (باخنده).

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط کنونی این تیم گفت: برانکو مقابل پیکان به 5، 6 بازیکن استراحت داده بود که به‌نظرم کار خوبی هم بود. من فکر می‌کنم این پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از سد الهلال هم بگذرد. همان‌طور که می‌دانید الهلال هم مانند استقلال و پرسپولیس جزو تیم‌های ریشه‌دار آسیا است و پرسپولیس قطعاً کار سختی مقابل این تیم دارد، اما پیش‌بینی من این است که ما در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروز می‌شویم و فکر می‌کنم می‌توانیم حتی قهرمان آسیا هم شویم.

وی در خصوص اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 و حاشیه‌های تیم استقلال عنوان کرد: من عاشق فردوسی‌پور هستم و صدای او را بسیار دوست دارم، اما یکی دو سالی بود که او در برنامه‌هایش از این کارها نمی‌کرد. بابت اتفاقاتی که در این برنامه رخ داد بسیار ناراحت شدم که حتی می‌خواستم تلویزیون را هم بشکنم. این چه‌کاری است که مدیرعامل به برنامه دعوت کند و از سوی دیگر رحمتی و منصوریان را روی خط تلفنی بیاورد و حتی قسم داده شود که «جان جدت حقیقت را بگو»؟ این چه معنی می‌دهد؟! آقای فردوسی‌پور، شما به‌جای این‌که به شرایط حال حاضر استقلال کمک کنید، با این برنامه روی زخم هواداران نمک می‌پاشید؟ فکر می‌کنم که اگر به علیرضا منصوریان مهلت داده شود و هواداران هم صبور باشند، استقلال می‌تواند مانند فصل گذشته نتایج خوبی کسب کند. افتخاری در برنامه 90 مانده بود که چه‌کاری را انجام بدهد و فردوسی‌پور هم می‌گفت "یا منصوریان دروغ می‌گوید یا ملکی"، این چه حرفی است که جلوی 30 میلیون بیننده به این شکل گفته می‌شود؟! به‌نظرم منصوریان باید در تیم بماند و باید تلاش کند که استقلال نتیجه بگیرد. استقلال در این فصل کمی بدشانسی آورده است.

وی در خصوص احتمال جذب مربی خارجی برای استقلال گفت: تا باشگاه بخواهد دنبال مربی خارجی بگردد و با او به توافق برسد، فصل تمام شده است و به‌نظر من منصوریان باید در استقلال بماند.

پروین در خصوص واگذاری امتیاز بلیت‌فروشی به باشگاه‌های لیگ برتری هم خاطرنشان کرد: حالا باشگاه‌های ما باید خودشان بلیت‌فروشی را انجام بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار