نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. شهريور 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 23507
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: هشتمین نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تحت عنوان نمایشگاه طراحی، نقاشی و گرافیک با حضور جمعی از هنر دوستان در مجتمع فرهنگی و هنری افتتاح شد

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی‌زاده در آئین گشایش این نمایشگاه، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری هنرمندان شهرستان، گام مهمی برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های هنری است و به طور حتم در جهت کشف استعدادهای جدید و پویاتر کردن ظرفیت‌های موجود که جزو اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تأثیرات زیادی خواهد داشت.

وی  با دعوت از همشهریان برای بازدید از نمایشگاه‌های هنری و ارج نهادن به آنها، افزود: استقبال و حمایت اقشار مختلف مردم از نمایشگاه‌ها و اجراهای هنری، نقش بسزایی در پویایی هنرمندان دارد و به طور قطع موجب ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها خواهد شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایرعنوان کرد: در این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه انفرادی مینا خردمند هنرمند ملایری تعداد ٤٠ اثر در تکنیک‌هایی از گواش روی چوب، مداد رنگ، زغال، اکولین، رنگ روغن روی بوم، چاپ اسکرین، نقاشی با نقطه، طراحی بیلبورد، پوستر، آرم ولوگو، طراحی کتاب داستان و طراحی تقویم به معرض نمایش گذاشته شده است .

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت در دو نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی و کسب مقام چهارمی پوستر در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همدان در سال ٩١ از سوابق هنری این هنرمند است .

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ٢٩ شهریور و از ساعت ٩ تا ١٣ به مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج) مراجعه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار