نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. تير 1396 - 20:20   |   کد مطلب: 22980
نماینده مردم ملایر در مجلس:
تخریب سپاه زیبنده نظام و انقلاب نیست
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه همه موظفیم از نهادهای اسلامی دفاع و حمایت کنیم، گفت:‌ کسی نباید آنها را تخریب کند زیرا این امر زیبنده نظام و انقلاب نیست.

به گزارش ملایری ها به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار داشت: تشکیل نهادها و ارگان‌های انقلابی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی که به نوعی مروج آرمان‌های فرهنگی و دینی است از مهمترین اقدامات امام راحل است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ اسلامی و معنوی و ترویج شاخص‌های دین مبین اسلام ایجاد شد افزود:این سازمان با توجه به  نیاز جامعه و به تناسب سیاست‌های کلی نظام اسلامی فعالیت‌های خوبی داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران را یکی دیگر از نهادهای مهم و انقلابی بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و گفت: همانطور که امام راحل فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" سپاه پاسداران نمونه بارز نهادی  انقلابی، مردمی و دینی است و اقدام اخیر سپاه در پرتاب موشک به محل استقرار تکفیری‌های داعش در سوریه نشان از اقتدار و عزت سپاه پاسداران و دفاع از مظلومان و مستضعفان دارد.

آزادیخواه با بیان اینکه همه موظفیم از این نهادهای اسلامی دفاع و حمایت کنیم، تاکید کرد: کسی نباید آنها را تخریب کند زیرا این امر زیبنده  نظام و انقلاب نیست و نهادهای انقلابی از جمله سپاه از برکات و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تقدیر از زحمات حجت الاسلام عباسی در مدت هفت سال مدیریت اداره تبلیغات اسلامی ملایرگفت: امیدواریم حجت الاسلام گروسی نیز با تجریه ارزشمندی که در این عرصه دارند بتواند در مسیر توسعه فرهنگی و اعتقادی این شهرستان گام بردارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار