نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1393 - 17:09   |   کد مطلب: 14977
محمود گودرزی روز سه شنبه به انتقاد از حضور نمایندگان مجلس در فدراسیون های ورزشی پرداخت.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبر آنلاین یک بار دیگر محمود گودرزی با صراحت حرف زد و گفت:«چرا باید 155 نماینده در فدراسیون های ورزشی مشغول فعالیت باشند؟»وزیر ورزش و جوانان که در گردهمایی مشترک معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان‌ها حرف می زد پس از انتقاد از وضعیت کنونی پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در ورزش در بخشی از حرف هایش گفت:«چرا باید در شهرهای پر جمعیت ما جوانان سر کوچه‌ها بایستند، ولی در مناطق کم جمعیت شاهد ساخت اماکن ورزشی باشیم؟ به این می‌گویند پوپولیسم. چرا باید در جامعه ما نسبت به ضعف وزارت ورزش و جوانان بی انگیزگی وجود داشته باشد؟ متاسفانه فرهنگ سازمانی در وزارت ورزش و جوانان تنزل کرده و یا گاهی از ابتدا وجود نداشته است. چرا باید حدود 155 نماینده مجلس شورای اسلامی ما در فدراسیون‌های ورزشی به فعالیت بپردازند؟مگر این همه کار در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد؟ در حالی که می‌توانیم به جای این 155 نماینده مجلس شورای اسلامی شاهد حضور همین تعداد از افراد تحصیلکرده با درجه دکترا یا فوق لیسانس در رشته‌های تربیت بدنی باشیم.»

وزیر ورزش در حالی این حرف ها را به زبان آورد که بحث حضور دو شغله ها در ورزش برای نخستین بار ازدل مجلس بیرون آمد.در حالی که وزیر ورزش تلاش زیادی کرد تا در بدو ورودش به وزارت خانه،قانون دو شغله ها را رعایت کند اما مجلسی ها که خودشان این قانون را تصویب کرده اند قدمی برای اجرای آن بر نداشته اند! در مجلس شورای اسلامی هستند نفراتی که هم نماینده هستند و هم در فدراسیون های ورزشی پست دارند.بعضی از آنها مثل سید مهدی هاشمی(رییس فدراسیون تیراندازی) ریاست بر فدراسیون های ورزشی  را بر عهده دارند و جالب اینجاست که خود نماینده ها،سمتی که در مجلس دارند را شغل به حساب نمی آورند!

با قانون دو شغله ها که مصوب مجلس نهم است خیلی از مدیران ورزشی کنار رفتند،خیلی از بازنشسته های ورزشی که در راس کار بودند عطای کار را به لقایش بخشیدند و خیلی ها...اما حالا امروز وزیر ورزش و جوانان آمار عجیب و غریبی ارائه می دهد که بدون شک علامت سوال بزرگی را در اذهان به وجود می آورد.155 نماینده در فدراسیون های ورزشی چه کار می کنند؟مجلس شورای اسلامی 290 نماینده دارد و این آمار یعنی اینکه تقریبا 55 درصد از نمایندگان در فدراسیون های ورزشی مشغول هستند و جالب اینجاست که دو شغله هم به حساب نمی آیند.دو شغله هایی که مشخص نیست در پنجاه و یک فدراسیون چه فعالیتی می کنند و چه گام هایی برای رشته های مختلف ورزشی برداشته اند؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار