نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1393 - 14:50   |   کد مطلب: 14813
برای حضور کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو ملایر؛
وزیر ورزش و جوانان فردا به شهر خود می‌آید
دبیر کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجوی ملایر گفت: دکتر محمود گودرزی برای حضور در کنگره شهدای طلبه و دانشجو به شهر ملایر آمده و در این مراسم شرکت می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان فردا به شهر خود می‌آید

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‎‌ها، با اشاره به آغاز مراسم کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو از صبح روز آینده اظهار کرد: این مراسم از ساعت7:30 دقیقه صبح با غبارروبی گلزار شهدای عاشورای ملایر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‎های این کنگره افزود: در این مراسم از خانواده‎های معظم شهدای طلبه و دانشجو با اهدای تندیس کنگره و لوح یادبود تقدیر می‌شود.

دبیر کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو ملایر افزود: در این مراسم استاندار همدان و فرماندار ملایر برای عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم سخنرانی می‌کنند و بنده هم گزارش عملکرد کنگره شهدای طلبه و دانشجو را ارائه می‌دهم.

وی به سخنرانی رئیس مجلس در این مراسم اشاره و عنوان کرد: دکتر علی لاریجانی به عنوان سخنران ویژه کنگره در این همایش سخنرانی می‌کند.

رضایی ارائه آثار برتر کنگره را از دیگر برنامه‎های این کنگره برشمرد و بیان کرد: مقالات و اشعار برگزیده کنگره توسط افراد برتر خوانده می‌شود.

وی از حضور وزیر ورزش وو جوانان در ملایر خبر داد و عنوان کرد: دکتر محمود گودرزی برای حضور در کنگره شهدای طلبه و دانشجو به شهر خود آمده و در این مراسم شرکت می‌کند.

دبیر کنگره سراسری شهدای طلبه و دانشجو ملایر گفت: در انتهای این مراسم به 33 نفر از برگزیدگان آثار جوایز و تندیس کنگره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار