نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1398 - 12:32   |   کد مطلب: 27854
پس از سه روز قطعی آب در روستای قلعه علیمرادخواه مشکل آب شرب این روستا امروز برطرف می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ روستای قلعه علیمرادخواه یا علیمرادخواه یکی از روستاهای بخش سامن ملایر است که بر اساس آخرین سرشماری جمعیتی در حدود 404 نفر دارد.
در روزهای اخیر آب شرب این روستا با مشکل مواجه شده بود و بیش از  سه روز است که آب این روستا قطع‌شده و مردم از چشمه روستا آب موردنیاز خود را تهیه می‌کنند.
مردم این روستا اعتراضاتی در روزهای اخیر به قطعی آب این روستا داشته و درخواست حل مشکل آب این روستا را داشتند.
مصطفی بخشدار سامن در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره وضعیت آب این روستا اظهار کرد: قطعی آب این روستا به دلیل پمپ آب چاه این روستا بوده است.
وی به دلایل طولانی شدن قطعی آب این روستا اشاره کرد و افزود: بررسی دلایل قطعی آب و خرید پمپ از دلایل مهم طولانی شدن قطعی آب در این روستا بوده است.
بخشدار سامن گفت: پمپ آب برای این روستا خریداری‌شده است و شب گذشته تحویل اعضای شورای این روستا شده است.
وی به حل مشکل آب این روستا در روز شنبه خبر داد و بیان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی روستا و برودت هوا و بارش برف اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد امروز مشکل آب شرب این روستا حل می‌شود.
عبدالملکی گفت: به دلیل اینکه امکان حضور خودرو جرثقیل در محل چاه وجود ندارد پمپ باید با جرثقیل دستی از چاه بیرون آورده و پمپ جدید نصب شود.
محمدرضا ترکاشوند مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سوختن پمپ آب دلیل قطعی آب شرب روستای قلعه علیمرادخواه بوده است.
وی خرید پمپ جدید را دلیل طولانی شدن قطعی آب این روستا عنوان کرد و افزود: پمپ آب جدید از تبریز خریداری‌شده است و به همین دلیل قطعی آب روستا چند روزی به طول انجامیده است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر  در دو روز گذشته با تانکر به این روستا آب‌رسانی شده است و شب گذشته پمپ خریداری‌شده به روستا رسیده است.
وی گفت: پمپ خریداری‌شده امروز نصب و مشکل آب این روستا حل می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار