نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. فروردين 1396 - 8:48   |   کد مطلب: 22079
ملایر در سالی که گذشت
مهر؛ ماه مهمانی حاج قاسم در ملایر
حضور حاج قاسم سلیمانی در ملایر مهم‌ترین رویداد خبری در مهرماه 95 در ملایر بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار و رویدادهای متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

از حضور سردار سلیمانی در ملایر و سخنرانی وی در یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر و سرکشی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین  رویداد خبری در مهرماه 95 و حتی سال 95 نام برد.

در روز اول مهرماه یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر با حضور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و حضور پرشور مردم ملایر برگزار شد.

هر دوصدایی که دشمن را دوست جلوه دهد، خیانت است/ منزوی بودن ایران حرف غلطی است

سردار حاج قاسم سلیمانی در یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر اظهار داشت: هرکجا یادواره شهدا برگزار می‌شود تا مدت‌ها اثرات مثبت آن در جامعه دیده می‌شود.

وی با اشاره به توجه و عنایت ویژه رهبری به مقوله دفاع مقدس بیان کرد: بر گردن انداختن چفیه به‌عنوان نمادی از دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده تذکر زنده و دائمی به همه ارادتمندان دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس حوزه و دانشگاه را مهم‌ترین جریان‌های اثرگذار در جامعه امروز دانست و بیان کرد: پس از خانواده این دو نهاد نقشی مهم در جهت‌دهی جامعه داشتند که حضور در دفاع مقدس برای جوانان ما در آن زمان دانشگاهی ورای این‌ها بود.

فرمانده سپاه قدس گفت: هر دوصدایی که دشمن را دوست جلوه دهد خیانت به آرمان‌های ملت ایران است و وحدت حول مقابله با دشمن مهم‌ترین مسئله در کشور است.

یادواره 1100 شهید ملایر به روایت تصویر

هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیز گلزار شهدای ملایر گل‌باران شده و برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته برگزار شد.

گلزار شهدای ملایر گلباران شد+تصاویر

جلسه انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه  شورای شهر ملایر بعدازظهر یکشنبه 5 مهرماه در صحن شورای برگزار و رضا زنگنه به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر ملایر در سال چهارم  انتخاب شد.

همه سرجاي خود ماندند،جز رئيس/انتخابات بدون رقیب!

در روز 9 مهرماه هفتمین جشنواره شیره‌پزی ملایر در روستای هدف گردشگری مانیزان با حضور گسترده مردم برگزارشده و مراحل پخت شیره در کارگاه‌های مخصوص در معرض دید مردم قرار گرفت.

هفتمین جشنواره شیره پزی به روایت تصویر

در چهاردهمین روز از مهرماه خبر بازگشت شهید احمد روستایی به چشم‌انتظاری 35 ساله خانواده این شهید والامقام خاتمه داد

پیکر شهید "احمد روستایی" پس از 35 سال شناسایی شد

پیکر مطهر این شهید که مهرماه در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین به وطن بازگشت از طریق انجام آزمایش‌ها دی ان ای شناسایی شد
شهید احمد روستایی از شهدای مفقود الجسد شهرستان ملایر است که در سال ۶۰ به‌عنوان بسیجی در منطقه گیلانغرب و در عملیات مطلع الفجر به درجه رفیع شهادت نائل گشت .

تشییع با شکوه شهید "احمدروستایی" با ذکر یا حسین(ع)+تصاویر

مراسم تشییع پیکر پاک شهید تازه تفحص شده احمد روستایی با حضور گسترده مردم شهیدپرور ملایر از میدان امام خمینی(ع) تا میدان آزادگان برگزار شد.

مردم ملایر با ذکر و نوای ا حسین(ع) و سینه‌زنان و به یاد یادگار امام حسن(ع) در صحرای کربلا حضرت قاسم(ع) شهید 18 ساله ملایری را تشییع کردند.

پس از تشییع این شهید گرامی نماز آن توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری امام‌جمعه ملایر قرائت‌شده و پیکر آن برای خاک‌سپاری به بهشت هاجر ملایر منتقل‌شده و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.

با توجه به هم‌زمانی ماه مهر با ماه محرم مراسم و برنامه‌های مختلف عزاداری در این ماه برگزار شد.

تجمع بزرگ عاشوراییان ملایر +تصاویر

بوی اسپند، صدای طبل و نوای یاحسین(ع)

ملایر یکپارچه عزادار علمدار کربلا

مراسم شام غریبان حسینی در قاب دوربین

گزارش تصویری/حال و هوای شب های محرم در ملایر

انتصاب غلامحسن اکبری به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر، محمدرضا ترکاشوند به‌عنوان رئیس جدید آب و فاضلاب روستایی ملایر و علیرضا صدرا به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش منطقه‌ی جوکار از دیگر رویدادهای مهم خبری در مهرماه 95 در ملایر بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار