نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1395 - 22:37   |   کد مطلب: 20139
در انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای شهر ملایر
همه سرجاي خود ماندند،جز رئيس/انتخابات بدون رقیب!
اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر ملایر در سال چهارم بدون رقیب انتخاب شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ جلسه انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه  شورای شهر ملایر بعدازظهر یکشنبه در صحن شورای برگزار و رضا زنگنه به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر ملایر در سال چهارم  انتخاب شد.

رضا نوروزی در ابتدای این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا و ایثارگران نبود امروز ایران اسلامی این امنیت را نداشت.

رئیس شورای شهر ملایر گفت: امروز در کشورهای دورتادور ایران ازجمله عراق، سوریه و یمن اقدامات تروریستی فراوانی انجام‌شده و این کشورها در ناامنی به سر می‌برند.

وی افزود: کشور ایران اسلامی علی رقم تمام ناامنی‌های به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان امن‌ترین کشور منطقه است.

وی کرد که شورا در دو سال گذشته با تمام توان برای خدمتگزاری عمل کرده و کار در هیئت‌رئیسه شورا بسیار سخت است.

نوروزی در پایان سخنان خود بیان کرد که در انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه کاندیدا نشده و به‌عنوان یک عضو عادی در کنار سایر اعضا خواهد بود.

پس از صحبت‌های رئیس شورای شهر سایر اعضا نیز در سخنانی کوتاه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

 

رحیم بقالی نیز در این جلسه با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر انتخاباتی بودن  اقدامات در سطح شهر بیان کرد: بودجه کارهای عمرانی در سطح شهر در سال‌های قبل برنامه‌ریزی‌شده است و تمرکز کاربر روی بافت‌های قدیمی شهر است.

لیلا غفاری نیز علت تأخیر در برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه را تعطیلات تابستانی و کارهای بری از اعضای شورا بیان کرد.

پس از صحبت‌های اعضای شورا با توجه به عدم حضور یکی از اعضا جلسه برگزاری انتخابات برای حضور این عضو با تأخیر برگزار شد.

با حضور آخرین عضو شورای شهر ملایر در جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر آغاز شد اما برای هرکدام از اعضای هیئت‌رئیسه یک نفر کاندیدا شدند.

برای ریاست شورای شهر دکتر رضا زنگنه کاندیدا شده و پیمان رجبی هم که قصد کاندیدا شدن را داشت به نفع زنگنه کناره‌گیری کرده و دکتر رضا زنگنه بدون رقیب به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر ملایر انتخاب شد.

داستان برای سایر اعضای هیئت‌رئیسه هم به همین منوال پیش رفته و خانم لیلا غفاری بدون رقیب به‌عنوان نائب رئیس، رحیم بقالی بدون رقیب به‌عنوان خزانه‌دار و رضا زهره وند و اکبر هاشمی هم بدون رقیب به ترتیب به‌عنوان منشی و سخنگوی شورا انتخاب شدند.

پس از برگزاری انتخابات رئیس جدید شورای شهر ملایر بیان کرد: در سه سال گذشته کشور در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نبرده و ملایر نیز به‌تبع آن نیز وضع اقتصادی خوبی نداشته است.

وی افزود: تمام تلاش شورا در سه سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم بوده و خدمتگزاری راه مشخص اعضای شورای شهر ملایر بوده است.

رضا زنگنه گفت: با توجه به‌تمامی مشکلات اقتصادی در شهر ملایر اقدامات خوبی انجام‌شده و کمترین آسیب را دیده است و روالی خوبی در شهر برقرار بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار