نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. خرداد 1402 - 7:40   |   کد مطلب: 32459
مراسم یادواره شهید رسول حیدری با حضور پرشور مردم ملایر در سینما بهمن برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ از همان دقایق اولیه آغاز مراسم یادواره شهید رسول حیدری در سالن سینما بهمن ملایر جای سوزن انداختن نبود.

مردم ملایر مشتاقانه برای تجدید میثاق با آرمان‌های حاج رسول در محل برگزاری یادواره حاضر شدند.

افراد مختلف در سنین و جایگاه های متفاوت در این یادواره حضور داشتند و حتی در راهروهای سینما جا برای نشستن نبود.

مراسم به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه خبر پخش شد و عده‌ای نیز پای رسانه ملی مشتاقانه مراسم یادواره نخستین شهید محور مقاومت را نظاره‌گر بودند.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در این مراسم با اشاره به جایگاه شهید حیدری، وی را  یکی از بزرگترین افتخارات مردم  شهرستان دانست و اظهار کرد: مردم ملایر یک لوح افتخار در دست دارند و آن این است که  از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا چهارم آبان ۱۴۰۱، یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی به برگزاری مراسم یادبود مختلف مردم بوسنی در گرامیداشت شهید حیدری اشاره کرد و گفت: شهید حیدری در خارج از ملایر و ایران نامدارتر است.

فرماندار ملایر بیان کرد: بیش از  ۳۰ سال است که مسلمانان مظلوم بوسنی به یاد این شهید بزرگ و سفیر آزادی‌بخش مردم ملایر و ایران اسلامی همه ساله مراسم یادبود برگزار می‌کنند.

وی به حضور پرشور مردم ملایر در مراسم شهدا اشاره کرد و گفت:  حضور همیشه در صحنه مردم ملایر افتخاری بزرگ برای این امت شهید پرور است.

سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور و سخنرانی پیرامون دیپلماسی فعال و منفعل پایان بخش مراسم یادواره و سی امین سالگرد شهید رسول حیدری، رسول بحق انقلاب اسلامی ایران بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار