نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1401 - 9:52   |   کد مطلب: 31915
به مناسبت ایام الله دهه فجر و در آستانه سالروز چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب جشن بزرگ انقلاب در ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مدرم ملایر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جشن بزرگ انقلاب ملایر با اشاره به حضور پرشور ملایری‌ها در این جشن اظهار کرد: در آستانه بیست 
و دوم بهمن‌ماه و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب جشن مفرح و نشاط‌آفرین در شهر ملایر برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: در این جشن ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، باعث ایجاد شور و نشاط در ین جوانان در یکی از جشن‌های مذهبی ملایر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشن انقلاب باعث شیرین‌شدن کام مردم در ملایر شد تصریح کرد: باتوجه‌به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن مردم بار دیگر برای تقویت امنیت اجتماعی، پیشرفت و توسعه کشور همچون سال‌های قبل حضوری باشکوه شرکت داشته باشند.
وی افزود: مردم اجاره ندهید دشمنان، منافقین، تجزیه‌طلبان و معاندین در بین ما فاصله بیندازند چرا که همه ما از یک خانواده هستیم.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: همه مردم از مدیر و مسئول گرفته تا و زن و مرد و دانش‌آموز و دانشجو و کاسب و بازاری همه ایرانی هستیم و به ایران بودن خود افتخار می‌کنیم و برای ثبات این مسئله در روز 22 بهمن در راهپیمایی دشمن‌شکن شرکت خواهیم کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار