نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1400 - 14:57   |   کد مطلب: 30879
هم‌زمان با روز ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت؛
دیدار اعضای هیئت جوانان حزب‌الله ملایر از مادران شهدا/تصاویر
هم‌زمان با روز ولادت حضرت زهرا(س) جمعی از اعضای هیئت جوانان حزب‌الله ملایر با حضور در منازل مادران شهدا به نیابت از فرزندان شهیدشان این روز را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش ملایری‌ها؛ صادق تاجوک فرزند شهید حاج حسن تاجوک در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: هم‌زمان با روز مادر دیدار با 15مادر شهید با حضور جمعی از جوانان هیئت حزب‌الله ملایر برنامه‌ریزی شد.
وی هدف از این اقدام را قدردانی از مادران شهدا و تبریک روز مادر به آنان عنوان کرد و  افزود: در این روز از 11 مادر شهید دیدار و پای صحبت‌های آنان نشستیم.
فرزند شهید تاجوک با اشاره به مهم‌ترین صحبت‌های مادران شهدا تأکید کرد: به گفته خود مادران شهدا آنان توقعی نداشته و همین‌که از انحا یادی می‌شود برای آنان کافی است اما ما وظایف ویژه‌ای در برابر این ایثارگران داریم.
وی افزود: مادران شهدا در این دیدارها تأکید داشتند گه فرزندانشان امانتی از سمت خدا پیش آنان بودند و سعی کردند به بهترین وجه آنان را تربیت و نگهداری کنند.
تاجوک به همراهی ابراهیم مرادی رئیس بنیاد شهید وامرو ایثارگران شهرستان ملایر در برخی از این دیدارها اشاره و بیان کرد: در این  روز از مادران شهیدان غلامی، عابدینی، توحید نژاد، شریفی، طلوعی، سلطانی، حسینی، کرد، بیات، یزدانیار و شهید مدافع حرم ابراهیم‌خانی سرکشی شد.
وی بابیان اینکه مادران شهدا دلی دریایی داشته و صحبت‌های آنان بسیار دل‌نشین است، تصریح کرد: این زنان باصلابت همگی تأکید داشتند که خدا را شاکریم که فرزندانمان درراه امام خمینی و انقلاب و رهبری به شهادت رسیده‌اند.
وی گفت: حضور در قبور شهدا و مزار مادران شهدا در بهشت هاجر  و شمس‌آباد از دیگر برنامه‌های روز مادر بود.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار