نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آبان 1398 - 19:01   |   کد مطلب: 27542
نخستین یادواره 9 شهید خلبان و 284 شهید ارتشی ملایر با حضور پرشکوه مردم ملایر، نظامیان و فرماندهان نظامی و خلبانان هم رزم شهدای ملایر در دانشگاه ملی برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر برقراری. در نخستین یادواره 284 شهید ارتش و9 شهید خلبان شهرستان ملایر در دانشگاه ملی این شهر برگزاری یادوارهای شهدا امری ضروری برای جامعه دانست و اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا.برای این است که ما راه را گم نکنیم و روشنی بخش مسیر پیش روی ما همین شهدا هستند.
وی برگزاری یادواره 284 ارتش و 9 خلبان شهید ملایر را  برگ زرینی دیگر از  افتخار آفرینان بر جبین حماسه آفرینان ملایر عنوان کرد و گفت: شهدا قبل از اینکه به اوج شهادت برسند به اوج افتخار و عزت رسیده بودند.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: یادواره شهدا برای رونمایی از شخصیت شهیدان و شناسنامه شهدای والا مقام و کسانی است که  این کشور در روزهای آغازین انقلاب امید آفرینی کردند.
وی صرف فعل خواستن و شعار ما می توانیم را مهمترین پیام شهدای عنان کرد و گفت: امروز و در عرصه فرهنگی و اقتصادی ما باید از ثمرهخ مقاومت شهدا بهره ببریم.

در این محفل پیام امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به یادواره توسط  فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان امیر خدایی قرائت شد.

همچنین پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور یثارگران حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی توسط ناصر عارف رئیس بنیاد شهید استان همدان قرائت شد.
در پایان این نخستین یادواره 9 شهید خلبان و 284 شهید ارتشی ملایر از خانواده های شهدا تقدیر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار